Kaip portalui lrytas.lt pasakojo „Grandma“ prodiuserė Gerda Serbentaitė, visi filmavimui reikalingi leidimai buvo gauti: „Savivaldybėje reikėjo nurodyti, kiek žmonių dalyvaus filmavime, kokio tipo tai renginys. Kadangi mūsų – daugiau nei šimtas, turėjome posėdyje pasakoti, ką darysim. Žadėjom, kad netriukšmausim.“
Reklamos filmavimas abi dienas truko po 10 valandų. „Mums reikalinga dienos šviesa. Jei pradeda temti – negerai“, - pasakojo G. Serbentaitė.
Prodiuserinė kompanija samdė policijos ekipažą, kad pareigūnai reikiamu metu minutei ar pusei pristabdytų eismą. Vairuotojai reiškė savo nepasitenkinimą dėl kilusių spūsčių miesto centre.
Komercinių renginių organizatoriai Vilniuje visuomet turi mokėti miestui. 1 renginio valanda kainuoja 80 litų. Jei stabdomas eismas senamiestyje ir naujamiestyje – 150 litų už valandą. Jei renginys su eismo stabdymu vyksta kituose Vilniaus rajonuose, valanda kainuoja 100 litų.
Šokolado „Milka“ reklamai, kurią rodys Rusijos ir Ukrainos televizijos, Vilnius pasirinktas dėl patyrusių Lietuvos reklamos kūrėjų ir palyginti mažų įkainių.
„Vilniaus vaizdai, daug į kasdienybę įnikusių žmonių, rutina, vienodas ritmas, niekas nesišypso, žiūri į laikraščius, rašo žinutes ir eina į darbą. Violetinė, šokolado simboliu tapusi karvė stovi skersgatvyje ir nori pralinksminti žmones. Ji turi pompą ir į visą miestą pumpuoja minkštus burbulus. Žmonės ant jų šokinėja. Tarsi ant čiužinio. Žmonės pradeda juoktis, iškrenta iš ritmo, apsikabina, džiaugiasi“, - reklamos scenarijų pasakoja prodiuserė.
Idėjos autoriai - žymi, tarptautinių apdovanojimų pelniusi reklamos agentūra „Crispin Porter + Bogusky“. Ji įsikūrusi Londone.
Ketvirtadienį popiet filmavimo grupė baigė darbus Vilniaus centre.