Išsvajotas poilsis Maltoje virto nuoskauda

„Sveikiname tapus „Kosta“ nariu. Išbandykite mūsų produktą ir mėgaukitės poilsiu Tenerifėje bei Maltoje.“ Tokį reklaminį jauką prarijęs kaunietis pensininkas Jonas Arbačiauskas prarado kelis tūkstančius litų.

Daugiau nuotraukų (1)

Lukas Pileckas

Dec 9, 2012, 8:14 PM, atnaujinta Mar 14, 2018, 6:25 PM

Jaukas – tradicinis

Situacija, su kuria susidūrė 76 metų kaunietis jau ne kartą aprašyta spaudoje. Potencialūs klientai sulaukia skambučio ar kitokio būdu pateikiamo pasiūlymo iš kelionių agentūros. Pasiūlymas viliojantis – sumokėjus tam tikrą sumą, pačiam patogiu laiku nuvykti dviese į Maltą ar Tenerifę ir ilsėtis savaitę. Labiausiai gundo tai, kad pasinaudojus minėta paslauga, atostogoms išleidžiama suma yra gerokai mažesnė, nei perkant kelialapį tradicinėje kelionių agentūroje.

„Viskas atrodė labai patikima. Popieriai, antspaudai, labai įtikinamai kalbėjo darbuotoja. Tačiau tik nuvykęs į Maltą supratau, kad mane, seną žmogų, paprastai sakant išmaudė“, - pasakojo J. Arbačiauskas.

Pensininkas sumokėjo 2070 litų ir sau bei artimam žmogui manė nusipirkęs teisę po savaitę be jokių problemų atostogauti Maltoje ir Tenerifėje. Tačiau įtarimai kilo, kai ėmus planuoti atostogas „Kosta“ atstovai pradėjo vengti apie apgvendinimą kalbėti konkrečiai.

„Galiausiai mums nurodė viešbutį, kuriame esą rezervuotas kambarys. Spalį nuskridome, tačiau pasirodė, kad viešbutyje niekas nieko apie mus nežino. Pasirodė dar kažkokia moteris, esą „Kosta“ atstovė“, kuri bandė spręsti mūsų problemas tačiau supratome, kai tai tik apgaudinėjimas“, - tikino J. Arbačiauskas.

Rasti nakvynę kauniečiams pavyko tik nuvažiavus į kitą viešbutį ir už naktį sumokėjus po 300 litų. Apie kelionę į Tenerifę pensininkas tuomet jau nebesvajojo. Juolab, kad grįžus į Lietuvą ir paskambinus į „Kosta“ agentūrą, šios atstovai pareiškė, kad įmonė bankrutavo.

„Pinigų atgauti aš nesitikiu. Tik noriu visus perspėti, kad daugiau niekas neapsigautų ir neįkliūtų tokiems sukčiams“, - sakė garbaus amžiaus vyras.

Numetė ragelį

Susisiekti su agentūra lrytas.lt žurnalistui pavyko, tačiau pokalbis buvo itin trumpas.

„Kokio Kosto ieškote? Nėra čia jokio Kosto“, - nukirto dokumentuose nurodytu telefonu atsiliepusi moteris.

Patikslinus, kad ieškoma ne Kosto, o agentūros „Kosta“, moteriškė iškart nutraukė pokalbį. Susisiekti su įmone nepavyko ir jokiais kitais internete rastais telefono numeriais.

Belieka kreiptis į bankroto administratorių

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos specialistams „Kosta“ vardas žinomas. Tarnyba sulaukė dviejų įmonės veikla nepatenkintų klientų skundų. Tačiau padėti žmonėms valdininkai negali, nes „Kosta“ pradėta bankroto procedūra.

„Jei nebūtų bankroto, mes turime poveikio priemonių. Tačiau prasidėjus bankroto procedūrai nukentėjusiems asmenims belieka kreiptis į bankroto administratorių. Padėti gali tik jis“, - sakė Turizmo ir atlygintinų medicininių paslaugų skyriaus vyresnioji specialistė Živilė Kumžaitė.

Sukčiai pakeitė sukčius?

„Kosta“ veikla įtarimų tarnyboms sukėlė dar 2012 metų pradžioje, kai Turizmo departamentas sustabdė įmonės kelionių agentūros pažymėjimo galiojimą. Kiek vėliau paaiškėjo ir tai, kad „Kosta“ buvo įkurta vietoje skandalingai pagarsėjusios ir lygiai tokia pačia veikla besivertusios ir bankrotu gyvavimą baigusios „Amber Promotions“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.