Klaipėdos miesto šiaurinę ir pietinę dalis prižiūrinčioms bendrovėms „Ecoservice“ ir „Žemkasa“ skirtos baudos siekia 400 litų. Dar po maždaug šimtą litų jiems skyrė administracinės teisės pažeidimo protokolus išrašę policijos pareigūnai. Tačiau Savivaldybės vadovai tikina, jog tikslas nėra nubausti kelininkus, bet pasiekti, kad miesto gatvėmis važinėti būtų saugu bet kokiu oru, nors čia pat pripažįstama, jog dabar iš biudžeto skiriamos lėšos to užtikrinti neleidžia.
Gatvių prižiūrėtojams tenka patiems spręsti, kuriomis dienomis valyti ir barstyti gatves, mat laisvė dirbti savo nuožiūra jiems suteikta tik pagrindinėse gatvėse, taip pat įkalnėse ir nuokalnėse. Čia specialios mašinos paprastai išrieda ankstų rytą ir dar kartą popiet, jeigu tai būtina.
Valdininkai pripažįsta, jog sutartį gatvių prižiūrėtojai vykdo, tačiau kartais į staiga pasikeitusias oro sąlygas ir dėl to pablogėjusią situaciją keliuose reaguoja per vėlai, neįvertina jos rimtumo.
Kelininkų teigimu, jiems tenka nuolat spėlioti, kokios oro sąlygos bus kitą pusę paros. Esą neretai būna taip, jog gatves pabarsto iš anksto, o prognozuoto šalčio nebūna, už be reikalo barstomas gatves jiems kliūva ir iš gyventojų, ir iš juos kontroliuojančios Savivaldybės. Viena diena gatvių priežiūros miesto biudžetą sumažina 12 tūkst. litų.
Miesto tvarkymo skyriaus vedėja Irena Šakalienė sutiko, jog gatvių valytojams derėtų suteikti daugiau veiksmų laisvės, kad šie galėtų dirbti ir be atskiro valdininkų nurodymo, tačiau tai smarkiai padidintų išlaidas. „Arba gyventojų saugumas, arba pinigai, kol kas pirmenybė teikiama pinigams“, - pripažino miesto mero pavaduotojas Artūras Šulcas.