Tūkstantmečio statybų – Valdovų rūmų statytojai, kaip pamename, niekuomet nesiskundė apetitu. Per 230 mln. litų – nemenka suma, tačiau jie su ja šauniai susidorojo ir prašo dar.
Šįkart sumos nepalyginti menkesnės. 18 mln. šįmet, dar 3 mln. šiemet, dar 9 mln. kitąmet.
Ir dar neaišku, kiek iki tos galutinės statybos pabaigos, kuri bus neaišku kada. Skurdas ir vargas!
Tiesa, kai kurie mostai vis dar valdoviški.
Antai šį rudenį Valdovų rūmai įsigijo visai padorią karietą – 8 vietų „Mercedes-Benz Viano” už krikščionišką 167 tūkst. kainą. Ja rūmų personalas važinėsis po Lietuvą ir užsienį.
Su tokiu pirkiniu galima tik pasveikinti. Rūmų garaže yra ir kita karieta, kainavusi kone 180 tūkst. Bet, sako, ji skirta ne valdovams, o visokiam antikvariatui vežioti.
Bet kad ir kaip žiūrėsi – argi tai sumos?
Akivaizdu, kad pasibaigus krizei ir priartėjus Lietuvos pirmininkavimui Europos Sąjungai pats metas atsikratyti to perdėto kuklumo ir pagaliau įsirengti tikrą karietų parką saviškiams ar užsienio didžiūnams vežioti.
Juolab kad viskas tiesiog po nosimi. Kodėl, tarkime, Valdovų rūmams urmu nenusipirkti visų automobilių, kurie glaudžiasi buvusio žinomo lenktynininko S.Brundzos (kai kas sako, pusiau bankrutavusio) muziejuje? Juk ten – tikras antikvariatas, ir ne bet koks, o auksinis. Visokių kadilakų yra net nuo praėjusio amžiaus pradžios.
Tiesa, ten glaudžiasi ir sovietinių zaporožiečių.
Bet tik pagalvokime, kokia egzotika ir pramoga tai būtų ponams iš Europos!
Kita vertus, toks pirkinys labai pamalonintų ir patį muziejaus įkūrėją.
Juk žmogus labai skaudžiai į Seimą nepateko (tiesiog buvo nureitinguotas), nors ir su „Drąsos keliu” ėjo.