Per duobėtą Kauną kratosi ir greitosios su ligoniais

Kauno greitosios medicinos pagalbos automobilių vairuotojai po miestą priversti važinėti lyg kokie lenktynininkai. Duobė ant duobės, o toje duobėje dar duobė – dėl tokios gatvių būklės belieka tik dūsauti. Akis miesto kelininkams turėtų labiausiai badyti ant viaduko virš Tvirtovės alėjos atsivėrusios duobės su iš jų kyšančiais aštriais armatūros virbais. Šiuo viaduku kasdien pravažiuoja ne viena greitoji, itin sunkius ligonius vežanti į Kauno klinikas.

Netoli Klinikų esantis viadukas galėtų tapti vienu iš duobėčiausios gatvės rekordininkų.<br>M. Patašius
Netoli Klinikų esantis viadukas galėtų tapti vienu iš duobėčiausios gatvės rekordininkų.<br>M. Patašius
Daugiau nuotraukų (1)

Ingrida Žirlienė

Feb 13, 2013, 5:53 PM, atnaujinta Mar 11, 2018, 11:53 PM

Netoli Klinikų esantis viadukas galėtų tapti vienu iš duobėčiausios gatvės rekordininkų. Po dvi eismo juostas kiekviena kryptimi turintis viadukas – lyg Kauno valdžios beviltiškumo pavyzdys.

„Galiu tik atsidūsti, - paklaustas, ką mano apie duobes gatvėse, atsakė Kauno greitosios medicinos pagalbos stoties vadovas Nerijus Mikelionis. - Kaip ir bet kuriam vairuotojui, taip ir greitosios medicinos pagalbos automobilių vairuotojams, tokios gatvės kelia didelį galvos skausmą.“

Galvos skausmas, palyginti, menkniekis su patiriamais finansiniais nuostoliais.

„Nuolat remontuojame linges, jų metalas duobių neatlaiko. Jau nekalbu apie sunkius pacientus, kuriems kiekvienas pervažiavimas per duobę kelia problemų“, - apgailestavo N. Mikelionis.

Jo vadovaujamoje stotyje iš viso yra 26 automobiliai. Kasmet perkami vis nauji, nes parką reikia atnaujinti. Seniausias stoties turimas greitosios automobilis – 2005 metais pagamintas „Volswagen LT“. Paprastai specialus greitosios pagalbos automobilis kainuoja apie 200 tūkst. litų: jame įrengtas salonas, deguonies tiekimo sistema, neštuvai, tačiau dar papildomai kainuoja medicininė įranga.

„Prieš duobes visų markių automobiliai bejėgiai, dažnai duobės kaltos dėl dažnesnio automobilių remonto“, - tvirtino N. Mikelionis.

Visiems automobiliams remontuoti Kauno greitosios medicinos pagalbos stotis per metus išleidžia apie 200 tūkst. litų, kuras ir tepalai į šią sumą neįskaičiuoti.

„Galiu tik pasidžiaugti, kad mūsų vairuotojai – tikri profesionalai: kai kurias duobes atsimena, tačiau visa bėda jų atsiranda vis naujų. O lekiant dideliu greičiu manevruoti gana sudėtinga“, - priduria N. Mikelionis.

Jis pastebi, kad ne mažiau išlaidų patiriama ir važinėjant po daugiabučių namų kiemus, kurių važiuojamųjų dalių būklė išties apgailėtina.

Kelininkai šią savaitę pasiskelbė pradėję tvarkyti arimais pramintas gatves – pavojingiausios vietos užpilamos stambia skalda. Kelininkų teigimu, naudoti šaltą asfaltbetonį kol kas neleidžia oro sąlygos.

„Mes dirbame vadovaudamiesi Statybos reglamente nustatytais reikalavimais. Ten nurodyta, kad duobes tvarkyti šaltu asfaltbetoniu galima tik vidutinei paros temperatūrai pasiekus 5 laipsnius šilumos. Kol temperatūra yra žemesnė, duobes užpilame stambia skalda“, - tvirtina bendrovė „Kamesta“.

Šį pirmadienį kelininkai tvarkė duobes Ateities plente, Pramonės prospekte, T.Masiulio, Žemaičių ir Piliakalnio gatvėse. Sutartyje su konkursą laimėjusia bendrove „Kamesta“ numatyta, kad avarines duobes kelininkai prižiūrės iki pavasario, o tuomet jas užlygins karštu asfaltbetoniu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.