„Myliu Panda“ kampanija – tai nacionalinė džiaugsmo kampanija, grindžiama pozityviu mąstymu ir žmogaus teisių vertybėmis.
Ja siekiama ugdyti jaunų žmonių tarpusavio supratimą ir draugišką atmosferą virtualioje erdvėje. Kampanijos simboliu pasirinkta Panda ragina džiaugsmo ir gerumo kasdienybėje nepaversti nykstančia rūšimi.
„Kampanijos taikinyje – neapykantos kalba internete ir viešojoje erdvėje. Elektroninės patyčios į virtualiąją erdvę persikelia iš realaus gyvenimo, kuriame virtualūs smurtautojai patys jaučiasi nelaimingi, tad geriau pasijausti ir pakelti savivartę mėgina žemindami kitą, - sakė Nacionalinio socialinės integracijos instituto direktorė Neringa Jurčiukonytė.
Į misiją keisti tokią elgseną leidžiasi panda. Jos apkabinimų žygio po senamiestį tikslas – „užkrėsti“ praeivius teigiama energija ir parodyti, jog būti geranoriškam labai smagu. Pasidalinus džiaugsmu, jis grįžta dvigubai.
„Planuojame jog albume turėtų atsidurti keli šimtai laimingų veidų“, - pasakojo kampanijos koordinatorė Žmogaus teisių ugdymo programos vadovė Viktorija Bružaitė.