Susidaro įspūdis, kad be papildomo paaiškinimo nėra visiškai aišku, kuo ir su kuo Kaunas dalinasi.
„Kaunas dalinasi krepšiniu, džiazu, technologijomis, emocijomis, gera nuotaika. Mes viskuo dalinamės”, - šūkio prasmę mėgino paaiškinti Kauno meras Andrius Kupčinskas. Tokiu šūkiu esą norima parodyti miesto patrauklumą įvairių sričių žmonėms.
Ar Kauno prekinio ženklo ir šūkio kūrėjai nenusižengė lietuvių kalbos taisyklėms panaudoję žodį „dalinasi“? Valstybinės lietuvių kalbos komisijos konsultantė Nomeda Šopauskienė paaiškino, kad žodis „dalijasi“ yra bendrinės formos, o „dalinasi“ — šalutinės.
„Klaidos nėra, žodį „dalinasi“ galima naudoti“, — tikino lietuvių kalbos specialistė.
Pirmasis bandymas išrinkti miesto prekinį ženklą ir šūkį 2011-aisiais buvo nesėkmingas.
Pernai rudenį prasidėjusiam konkursui buvo pateikti 4 projektai, tačiau ekspertai iš pat pradžių išskyrė agentūros „Not perfect” dizainerių darbą. Naujasis ženklas bus naudojamas mažiausiai penkerius metus. Ženklo sukūrimas kainavo 29 tūkst. litų, o jo populiarinimui šių metų biudžete ketinama skirti 45 tūkst. litų. Jis naudojamas suvenyrų, lankstinukų gamybai, papuoš viešąsias erdves.
Kiek anksčiau labai prieštaringai buvo įvertintas ir trumpas vaizdo siužetas, pristatantis Kauną svečiams.