Kiekvienas autobusas gali vežti 85 keleivius, jie varomi dujomis, todėl tausoja aplinką. Šios transporto priemonės važiuoja tyliai, nekelia triukšmo. Vienas trūkumas – dėl griežtų ES reikalavimų nepavyko įsigyti „Solaris“ su kondicionavimo sistema. Tokie autobusai jau nuo 2005 m. važinėja Kaune.
Vilniaus viešojo transporto direktorius Gintaras Nakutis paaiškino, kodėl buvo pasirinkti „Solaris“ be kondicionierių.
„Pagal ES reikalavimus, autobusai neturėjo viršyti nustatytos kainos (750 tūkst. Lt už vieną) ir svorio. Kondicionieriai svorį padidina, kaina irgi didėja. Kauniečiams pavyko įsigyti kondicionuojamus autobusus, nes jie pirko anksčiau, kai ES reikalavimai buvo ne tokie griežti. Tačiau vasarą nebus tvanku ir karšta, nes įrengta vėdinimo sistema“, – tikino G.Nakutis.
Prie kiekvienų durų įrengti pučiami ventiliatoriai, galintys tiekti tiek šaltą, tiek karštą orą. Naujuose autobusuose įrengti 6 suspaustų gamtinių dujų balionai. Juos pilnai papildžius, autobusai galės įveikti iki 450 km ilgio atstumą. Autobusai varomi gamtinėmis dujomis, bet nesunkiai gali būti pritaikytas naudoti ir biodujas. Praėjusių metų pavasarį Vilniaus savivaldybė įsigijo 18 naujų autobusų MAN, šiais metais dar laukia naujų ispaniškų autobusų siunta – iki metų pabaigos sostinės gatvėmis riedės per 50 naujų autobusų.
Iš viso Vilniaus autobusų parke yra 400 autobusų.
Vilniaus meras Artūras Zuokas pabrėžė ir šviečiamąją naujų autobusų misiją: „Dvidešimt autobusų bus apklijuoti Nepriklausomybės Akto signatarų atvaizdais, kurie primins vilniečiams, kam turime būti dėkingi už laisvę.“
Planuojama, kad "Solaris" autobusai Vilniuje bus eksploatuojami ne mažiau kaip 15 metų. Prieš tai sostinėje autobusų parkas buvo atnaujintas 2003-2006 metais, tuomet buvo įsigyta 14 „Mercedes“ autobusų, 90 naujų „Volvo“.