Praėjusią savaitę daug kalbų sukėlė verslininko Sauliaus Gintauto svetainėje „Youtube“ paskelbtas mėgėjiškas vaizdo įrašas. Jame vyras, stovėdamas prie Maidano barikadų, reklamuoja vienos įmonės langų apsaugos sistemas. Vieni komentatoriai teigė, kad tai originalus reklamos būdas, kiti piktinosi, kad gėdingai naudojamasi Ukrainos tautos tragedija.
Interneto troliai nesnaudė. Drąsūs ir neretai savo požiūrį kūrybingai išreiškiantys kūrėjai pristato naują kūrinį „Yo!“. Tikimasi, kad jis taps ne ką mažiau populiaresnis nei praėjusių metų hitas „TuTiTa“, sumontuotas iš Seimo pirmininkės Loretos Graužinienės interviu „Lietuvos ryto“ televizijai. Ar sugebės naujasis kūrinys pranokti internetiniu virusu tapusį „TuTiTa“?
Kviečiame įvertinti kūrinį „Yo!“ ir juo pasidalinti su draugais socialiniuose tinkluose.