„Yo!“ kūrėjus įkvėpė lietuviška reklama Maidane

Interneto pašaipūnai, gerai žinomi kaip troliai, socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje seka kiekvieną judesį. Nauju jų taikiniu tapo spėjusi išgarsėti prieštaringa langų apsaugos reklama, nufilmuota Kijeve.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-02-03 15:54, atnaujinta 2018-02-16 18:35

Praėjusią savaitę daug kalbų sukėlė verslininko Sauliaus Gintauto svetainėje „Youtube“ paskelbtas mėgėjiškas vaizdo įrašas. Jame vyras, stovėdamas prie Maidano barikadų, reklamuoja vienos įmonės langų apsaugos sistemas. Vieni komentatoriai teigė, kad tai originalus reklamos būdas, kiti piktinosi, kad gėdingai naudojamasi Ukrainos tautos tragedija.

Interneto troliai nesnaudė. Drąsūs ir neretai savo požiūrį kūrybingai išreiškiantys kūrėjai pristato naują kūrinį „Yo!“. Tikimasi, kad jis taps ne ką mažiau populiaresnis nei praėjusių metų hitas „TuTiTa“, sumontuotas iš Seimo pirmininkės Loretos Graužinienės interviu „Lietuvos ryto“ televizijai. Ar sugebės naujasis kūrinys pranokti internetiniu virusu tapusį „TuTiTa“?

Kviečiame įvertinti kūrinį „Yo!“ ir juo pasidalinti su draugais socialiniuose tinkluose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.