Vilniaus stebuklai: pasirodo, keleiviai trokšta nepatogumų

Tai - pavyzdys, kas laukia tūkstančių vilniečių po lapkričio 1-osios.

Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas

2014-11-01 07:00, atnaujinta 2018-01-23 21:31

Gal ir neužkliūtų kelionės į kapines miesto transportu, jei jų nepalygintume su kasdienėmis. O važiuoti į darbą ar studijas išties ne taip patogu, kaip aplankyti ir pagerbti mirusiųjų.

Štai jau nuo lapkričio 1-osios vežėjai keičia visų maršrutų troleibusų, greitųjų autobusų ir dešimties autobusų tvarkaraščius. Taip pat bus pakoreguotos trijų autobusų maršrutų trasos.

Tas, kuris kasdien nesinaudoja miesto transportu, nesupras, koks tai nepatogumas. „Ir vėl“, - atsidus tas, kuris kasdien stotelėje laukia autobuso ar troleibuso.

O jo palaukti gali tekti ilgiau. Tarkime, kiekvieną rytą esi įpratęs 7 val. 19 min. lipti į tą patį troleibusą, vežantį į darbą. Atėjęs į stotelę ir jo nesulaukęs, dirsteli į tvarkaraštį. O ten parašyta, kad troleibusas išvyko prieš porą minučių, o kitas bus po vienuolikos minučių.

Šoki į autobusą, tikėdamasis vėliau persėsti ir laiku atvykti į darbą. Nepavyksta, nes stotelėje, kurioje tikėjaisi persėsti, tvarkaraščiai taip pat pakeisti. Ir vėl lauki, lauki.

Tai - pavyzdys, kas laukia tūkstančių vilniečių po lapkričio 1-osios.

Sakinį, kodėl vėl reikia kaitalioti tvarkaraščius ir maršrutus, vežėjai pradeda tradiciškai: „Atsižvelgiant į keleivių pageidavimus...“ Kas tie keleiviai, kiek jų buvo, kad vėl tūkstančių vilniečių kelionės bus paverstos jovalu?

Bet tai - dar ne visos blogybės. Per Vėlines vežėjai neketina vargintis, todėl naujuosius tvarkaraščius stotelėse pradėjo kabinti jau nuo spalio 28-osios.

Manyti, kad tos kelios dienos nieko nereiškia, gali tik tas, kuris kasdien nekeliauja miesto transportu.

Tvarkaraštyje nurodytas vienoks laikas, autobusai ir troleibusai važiuoja kitaip. O jeigu dar dėl to pavėlavai į paskutinį? Kokiais žodžiais jis minės vežėjus?

Kaitalioti tvarkaraščius ir maršrutus sostinės vežėjai išties mėgsta. Suprantama, kai tai daroma remontuojant viaduką ar gatvėje vykstant renginiui. Tada niekur nedingsi.

Bet tų „atsižvelgiant į keleivių pageidavimus“ vis daugėja. Jei jau pageidavimų nebebūna, prisidengiama miesto transporto tinklo optimizavimu.

Niekas neskaičiuos, kiek tie pageidavimai ir optimizavimai pridaro vilniečiams nuostolių. Kas pasakys, kiek jie dėl to gavo papeikimų už vėlavimą į darbą, kiek jiems buvo sumažinta atlyginimų dėl laiku neatliktų užduočių?

„Sostinė“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.