„Lipti apšalusiais laiptais pavojinga. Ypač nepatogu tai, kad prie laiptų nėra turėklų. Todėl senesniems žmonėms ir neįgaliesiems kyla problemų norint patekti į stoties pastatą“, – skundėsi kaunietė Danutė Balkevičienė. Moteris neretai važinėja traukiniais į Vilnių ir pastebėjo, kad atėjus žiemai laiptai, vedantys į Geležinkelio stotį, yra slidūs.
Kita kaunietė Asta Kavaliauskienė tikino, kad ir prie Geležinkelio stoties esančios požeminės perėjos grindinys taip pat dažnai slidus, todėl čia galima paslysti ir susižeisti.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas pripažino, kad žiemą požeminė perėja ir stoties laiptai tikrai kartais būna slidoki.
„Šias teritorijas prižiūrinčius darbininkus įpareigojome dažniau jas tvarkyti, barstyti druskos mišiniais“, – sakė V.Gudas.
Į stoties pastatą vedančių laiptų turėklų įrengti geležinkelininkai negali dėl paveldosaugos reikalavimų.
Kauno savivaldybės Kultūros paveldo skyriaus vedėja Andrijana Filinaitė patvirtino, kad Kauno geležinkelio stotis yra respublikinės reikšmės nekilnojamoji kultūros vertybė.
„Tokiems pastatams keliamos labai griežtos saugojimo sąlygos. Todėl nukrypti nuo esamo projekto ir pertvarkyti pastato fasadą, jo detales draudžiama“, – sakė A.Filinaitė.