Vilnių garsins ir judriausia Lietuvos gatvė

„Sostinė“

Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas

Jan 3, 2015, 7:00 AM, atnaujinta Jan 17, 2018, 4:16 AM

Tačiau dvigubai daugiau - 58 tūkst. automobilių - kiekvieną dieną lekia vakariniu aplinkkeliu. Sunku patikėti, bet taip yra. Vakarinis aplinkkelis tapo judriausia Vilniaus gatve, nors jis dar nebaigtas tiesti.

Šis aplinkkelis - vienas sėkmingiausių infrastruktūros projektų, nors dar laukia vienas statybos etapas.

Užteks giedoti ditirambus aplinkkeliui, nors galima neabejoti, kad baigus tiesti jis kitas gatves, automagistrales dar labiau lenks pagal automobilių pralaidumą. Tad vakarinis aplinkkelis turėtų tapti svarbiausia ne tik Vilniaus, bet ir Lietuvos gatve.

Visu vakariniu aplinkkeliu vairuotojai galės naudotis 2016 metų pabaigoje arba 2017 metų pradžioje.

Prieš kelias dienas savivaldybė paskelbė 100 mln. eurų vakarinio aplinkkelio trečiojo, paskutinio, etapo statybos rangovo konkursą.

Paprastai tokiais įvykiais pasidžiaugia miesto valdžia, bet šį kartą nutarė liaupsių negailėti ir Vyriausybės vadovai.

Anot jų, nutiesus vakarinį aplinkkelį pagerės eismo sąlygos, sumažės tarša ir transporto srautas.

O dėl sumažėjusių transporto srauto miesto centre ir gyvenamuosiuose rajonuose padidės gatvių pralaidumas ir pagerės sąlygos viešajam transportui.

Pabaigus paskutinį vakarinio aplinkkelio etapą, jis sujungs transeuropinio tinklo jungtis Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi.

Kokie darbai laukia už tuos 100 mln. eurų? Beje, Vilniaus valdžia tikisi, kad visos lėšos bus skiriamos iš Europos Sąjungos fondų. Dabar tik lieka klausimas, ar taip pat manys ir Europos Komisija. Tikėtina, kad taip ir įvyks, bet svarbu tvarkingai ir kuo greičiau parengti dokumentų rinkinį.

Vakarinio aplinkkelio trečiajame etape bus nutiesta 5,4 kilometro gatvė nuo Viršuliškių iki magistralinio kelio Vilniaus-Panevėžys. Taip pat bus rekonstruotos elektros linijos.

Vertėtų prisiminti, kad vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės link Ukmergės plento.

Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis ir nutiestas aplinkkelio ruožas nuo Oslo gatvės iki L.Asanavičiūtės gatvės.

Prieš metus, pusmečiu anksčiau, nei buvo planuota, užbaigtas antrasis statybų etapas - nuo L.Asanavičiūtės gatvės iki Ozo gatvės.

O po poros metų Vilnius galės didžiuotis, kad turi užbaigtą judriausią Lietuvoje gatvę.

„Sostinė“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.