Avarinės tarnybos: dirba visą parą, bet savaitgalį – poilsis

Sostinės Viršuliškių gatvės 85-ojo namo gyventojams savo kailiu net du kartus teko patirti, kaip blogai, kai avarijos įvyksta savaitgalį.

Savaitgalį Viršuliškių gatvės 85-ojo namo gyventojams teko praleisti be šalto vandens.<br>T.Bauro nuotr.
Savaitgalį Viršuliškių gatvės 85-ojo namo gyventojams teko praleisti be šalto vandens.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas („Lietuvos rytas“)

Apr 27, 2015, 11:58 AM, atnaujinta Jan 5, 2018, 7:13 PM

Pradingęs šaltas vanduo, kieme ant pėsčiųjų tako nuvirtęs medis.

Tai – dvi bėdos, dėl kurių devynaukščio gyventojai savaitgalį skambino avarinėms tarnyboms, bet jų skundai atsimušė kaip žirniai į sieną.

Trūko vamzdis perdangoje

Šalto vandens vamzdis šiame name trūko naktį iš penktadienio į šeštadienį. Avarija įvyko perdangoje tarp pirmojo ir antrojo aukštų butų. Be šalto vandens liko 36 butai.

„Esame dirbantys žmonės, tad susitvarkyti namus lieka tik savaitgalis. Įjungus skalbyklę pasigirdo keisti garsai. Paaiškėjo, kad šalto vandens nėra“, – apie šeštadienio įvykius pasakojo Aurimas.

Jam teko keliauti į parduotuvę kibiro, nes pradingus šaltam vandeniui jo prireikė pasinaudojus tualetu. Tam reikėjo naudoti karštą vandenį.

Aurimas ir kiti kaimynai puolė skambinti namą administruojančiai įmonei „Viršuliškių būstas“. Atsiliepusi darbuotoja sakė žinanti apie problemą, papasakojo, kas įvyko, bet likviduoti avariją pažadėjo tik pirmadienį.

„Pasiteiravau, ar dirba avarinė tarnyba, kuri galėtų trūkusį vamzdį suremontuoti savaitgalį? Dispečerė patikino, kad dirba, bet kartojo savo – mūsų name remonto darbai vyks tik pirmadienį“, – pasakojo Aurimas.

Tą patį visą parą dirbančios avarinės tarnybos darbuotoja pakartojo ir portalui lrytas.lt: „Negalime sutvarkyti.“ Paklausta kodėl, moteris jokio atsakymo nepateikė.

Neužmirš pateikti sąskaitų

Aurimas klausė – jeigu avarinė tarnyba žino, kad remonto darbai užtruks tik vieną dieną, jie  nėra sudėtingi, tai kodėl jų negalima atlikti savaitgalį? Atsakymo į šį klausimą jis negavo.

„Kas kompensuos mums patirtus nuostolius naudojant vien karštą vandenį? Juk jis beveik penkis kartus brangesnis už šaltą. O už remonto darbus sąskaitų neužmirš pateikti“, – piktinosi kitas Viršuliškių gatvės 85-ojo namo gyventojas Tadas.

Jo žodžiais, dar neaišku, ar nesugedo skalbyklė, buvusi įjungta be šalto vandens.

Pretenzijos – savivaldybei

Viena bėda nevaikšto. Vilniuje siautęs smarkus vėjas prie Viršuliškių gatvės 85-ojo namo nulaužė medį. Dėl to Aurimas penktadienį taip pat skambino į savivaldybę. Valdininkas patikino pranešimą užregistravęs, bet medis iki šiol guli ant tako.

„Viršuliškių būsto“ pastatų administravimo vadybininkas Sergejus Klodtas neslėpė, kad gyventojai dėl vėtros išversto medžio kreipėsi į jų įmonę, tačiau skambinti reikėtų į savivaldybę. „Gyventojai, norintys, kad prie jų daugiabučio namo augantys medžiai, krūmai ir kitokie želdiniai būtų apgenėti, turėtų kreiptis į Vilniaus savivaldybės Želdynų poskyrį. Čia pateikiamas paslaugos prašymas, o užsakymas patenka į darbų eilę“, – aiškino S.Klodtas. Žodžiu, lauk. Aišku, jeigu dar kur nors medis kieme nenuvirs.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.