Lenktynių trasos prie Kazlų Rūdos idėja pamažu tampa realybe

Šio regiono verslininkai irgi laukia konkretesnių žingsnių.

Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Apie buvusį karinį objektą primena miške išlikusi spygliuota tvora.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Apie buvusį karinį objektą primena miške išlikusi spygliuota tvora.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Šiuose miškais apsuptuose buvusio karinio oro uosto plotuose netoli Kazlų Rūdos užsienio investuotojai ketina įrengti „Formulės 2“ trasą.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Verslininkas M.Žitkus mano, jog lenktynių trasą ketinantiems įrengti investuotojams turi būti sudarytos visos sąlygos, kad projektas nežlugtų.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Verslininkas M.Žitkus mano, jog lenktynių trasą ketinantiems įrengti investuotojams turi būti sudarytos visos sąlygos, kad projektas nežlugtų.<br>L.Juodzevičienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Loreta Juodzevičienė

Aug 2, 2015, 11:28 AM, atnaujinta Oct 22, 2017, 8:35 AM

Praėjusiais metais pasklidusi žinia apie šią idėją daug kam kėlė kreivas šypsenas, tačiau, atrodo, jog skeptikams teks pamiršti pašaipas.

Prieš kurį laiką ministrų kabinetas diskutavo dėl oro uosto aukciono sąlygų ir nustatė, kokius įsipareigojimus turėtų priimti laimėtojas.

Kokie investuotojai domisi šiuo projektu, neatskleidžiama. Puse lūpų kalbama apie britus bei italus, tačiau konkretesnių žinių žadama vėliau.

Vyriausybės kancleris Alminas Mačiulis teigė, jog derybos vyksta su keliais investuotojais.

Jie yra stambių kompanijų, rengiančių tarptautines automobilių bei motociklų lenktynes, atstovai.

Lietuva yra iškėlusi sąlygą, kad į Kazlų Rūdą būtų investuota nemažiau nei 5 milijonai eurų, sukurta per 60 darbo vietų, o bolidų varžybas per televiziją galėtų stebėti mažiausiai 15 milijonų žiūrovų.

Su projektu susijusių biurokratinių reikalų tvarkymas užtruko penkerius metus.

„Buvo tam tikrų klaidų ir objekto registravime, ir bendrajame plane. Tai užtrunka. Galima buvo ir greičiau. Visada norisi greičiau, šiuo atveju kliūčių jau nebelieka“, – teigė A.Mačiulis.

Kazlų Rūdos savivaldybės vicemeras Justinas Kazla sakė, jog su „Investuok Lietuvoje“ atstovais buvo susitikęs du kartus: „Laukiame iš jų teigiamų žinių. Gyventojai dažnai klausia, kaip klostosi reikalai dėl trasos, tačiau dar neturime konkrečių atsakymų.

Jei projektas būtų įgyvendintas, Kazlų Rūdoje pajudėtų verslas, atsirastų darbo vietų“.

Šio regiono verslininkai irgi laukia konkretesnių žingsnių.

„Vietos verslas labai domisi šiuo projektu ir jį palaiko. Manau, jog investuotojams turi būti sudarytos visos sąlygos. Jei šis projektas žlugtų, būtų didelis nuostolis ne tik Kazlų Rūdai, bet ir visai Lietuvai“, – teigė informacinių technologijų verslu užsiimantis Marius Žitkus, gyvenantis Kazlų Rūdoje.

Nuo Kazlų Rūdos iki karinio aerodromo, statyto prieš keturis dešimtmečius, – penki kilometrai.

Betonu išklotas 2250 metrų ilgio ir 50 metrų pločio takas jau penkiolika metų tarnauja Lietuvos automobilių sporto entuziastams.

Trasai prie Kazlų Rūdos yra geros sąlygos: puikios privažiavimo galimybės – šalia yra magistralė „Via Baltica“, netoli Kauno oro uostas, per Kazlų Rūdą eis europinės vėžės geležinkelis.

Lietuvos automobilių sporto federacijos viceprezidentas Darius Jonušis yra sakęs, jei viskas klostysis sėkmingai, Lietuvoje bus tarptautinio lygio antros kategorijos trasa, kurioje galės vykti visų auto ir moto sporto šakų pasaulio čempionatai, išskyrus „Formulės 1“.

D.Jonušis neslėpė norintis, jog Lietuva turėtų tokį objektą, nes tai būtų stiprus laiptelis į sporto vystymą šalyje. ˙

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.