TV projektų peštynėse blėsta meilė muzikai

Praėjusį savaitgalį naują sezoną pradėjusių „X Faktoriaus“ (TV3) ir „Lietuvos balso“ (LNK) net nebūtina žiūrėti. Kyla įtarimas, kad kur kas linksmiau pasiimti spragėsių ir iškart lįsti į feisbuką. Tik reikia žinoti, kurias paskyras stebėti.

Daugiau nuotraukų (1)

Ramūnas Zilnys

Oct 4, 2015, 10:49 AM, atnaujinta Oct 12, 2017, 1:03 AM

Du televizijos kanalai vėl bando vienas kitą apdaužyti tą patį savaitės vakarą rodomais labai panašiais muzikiniais projektais – nieko nauja ir šiek tiek nemalonu. Bet bala nematė – su dabartinėmis skaitmeninės televizijos ir interneto galimybėmis galima pasižiūrėti juos abu.

Kur kas labiau intriguoja apsižodžiavimai socialiniuose tinkluose. „X Faktoriaus“ komandos narys Marijus Mikutavičius šoko atsikirsti buvusiam „Foje“ vadybininkui, užsiminusiam, kad toje laidoje prie stalelio sėdi tos pačios „chebrytės“ nariai, kurie visi gyvena toje pačioje sostinės gatvėje (tai šiaip jau nėra tiesa, nes adresai – tikrai skirtingi).

Kita „X Faktoriaus“ teisėja Jazzu įsivėlė į gana karštą žodinį pasistumdymą su vienu muzikantu, pastebėjusiu, kad laidos anonse „užvažiuota“ ant „Lietuvos balso“ šūkio „Meilė muzikai“ – tai, anot „X Faktoriaus“ reklamos autorių, tėra tušti žodžiai.

Taip, tai griežtoka, ant moralinės pražangos ribos, bet Vakaruose reklamose iš konkurentų šaipomasi ir aštriau. Bet į kone kiekvieną pastabą internete atsimušinėjantys televizijos veidai – tai kelia minčių apie pilnatį, pernelyg daug laisvo laiko arba keistai didelį jautrumą dėl to paties dažnai keiksnojamo „teliko“ projektų likimo.

Beje, „Lietuvos balsas“ už tą pasišaipymą iš šūkio atsirevanšavo – reitingų kovoje, nors ir ne fantastiškai, pirmoji sezono laida pralenkė „X Faktorių“.

Tai, žinoma, dar nieko nereiškia, per keletą mėnesių viskas gali apsiversti, bet simboline pergale tuose pačiuose socialiniuose tinkluose „balsininkai“ mėgaujasi kaip anksčiau atėjusiomis Kalėdomis.

Išvadas daryti per anksti, bet „Lietuvos balsas“ bent jau pirmą sezono vakarą išties skyrėsi nuo „X Faktoriaus“.

Pastarieji pastatė ant bulvaro ir provokacijos kortos – tas vaizdelis su nusidainuojančia Liepos Mondeikaitės giminaite, kuri iš tiesų nėra giminaitė, yra skausmingas ir laidoje paliktas tikslingai – kaip projekto reklamos reikalas, kuris internete garantuotai išsklis kaip nesmagus pokštas (šiaip ta mergina čia mažiausiai kalta).

Lietuvos balsas“ atrodė kiek ramesnis ir labiau pasaldintas, taškų turėjo prisidurti ir dėl smarkiai atnaujintos mokytojų komandos (tai dar nereiškia, kad tie mokytojai žiūrovams būtinai pasirodė įdomūs ir šį savaitgalį jie vėl įsijungs LNK).

Džiaugsmas dėl reitingų šiek tiek bado akis – per įnirtingas televizijų kautynes kažkur šone lieka faktas, kad per keletą pastarųjų metų muzikiniai projektai nepagimdė nė vienos rimtos muzikos žvaigždės.

Konkursų laimėtojų nėra tarp apdovanojimų M.A.M.A. laureatų, jų nebuvo ir tarp keleto Lietuvos atstovų, per pastarąsias savaites grojusių talentų mugėse Vokietijoje ir Austrijoje, reti koncertai (jei jų išvis yra) apsiriboja miestelių šventėmis, o didžiausių Lietuvos festivalių scenose labiausiai laukiama atlikėjų, niekada neturėjusių nieko bendra su TV projektais.

Šį savaitgalį laukia dar viena talentų, galbūt ir televizijos dramaturgijai skirtų nesąmonių dozė, o paskui – tikriausiai vėl pasiginčijimai internete. Tik nereikia meilės reitingams painioti su meile muzikai. Ji Lietuvoje šiuo metu dažniausiai puoselėjama toli nuo TV studijų prožektorių.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.