Statiniai ir dinaminiai tilto bandymai prasidėjo penktadienį ryte. Ant jo suvažiavo 13 sunkvežimių su žvyru, kurių bendra masė siekė 400 tonų. Apkrovimas buvo didinamas palaipsniui.
„Toks svoris sudaro 80 procentų dižiausios numatytos tilto apkrovos. Įprastomis sąlygomis ji sunkiai įmanoma“, – kalbėjo Transporto ir kelių tyrimo instituto Tiltų tyrimų skyriaus viršininkas Laimonas Krašauskas.
Tuo metu daugybę prietaisų pasitelkę specialistai stebėjo konstrukcijų deformacijas ir įlinkius. Vėliau sunkiasvorės transporto priemonės važinėjo tiltu, o tyrėjai stebėjo statinio virpesius.
Pasak L.Krašausko, išvados dėl tilto tinkamumo naudoti bus pateiktus ištyrus gautus duomenimis, tačiau abejojančių statinio patikimumu nėra.
Senasis Panemunės tiltas buvo avarinės būklės, nors stovėjo tik šiek tiek daugiau kaip pusšimtį metų. Jis buvo susprogdintas, o Kauno valdžia 2012-ųjų rudenį ėmėsi vieno brangiausių pastarojo meto projektų.
Tilto statyba kainavo apie 30 mln. eurų, o dėl finansavimo sutrikimų darbai užtruko net trejus metus. Iš pradžių planuota tiltą atidaryti 2014-ųjų gale.