Teismai: mums rūpi kiekvienas teismo lankytojas

Ištyrė klientų aptarnavimo lygį teismuose

Lietuvos teismai vis daugiau dėmesio skiria klientų aptarnavimui ir kokybiškoms paslaugoms.<br>teismai.lt nuotr.
Lietuvos teismai vis daugiau dėmesio skiria klientų aptarnavimui ir kokybiškoms paslaugoms.<br>teismai.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 31, 2015, 8:07 AM, atnaujinta Oct 6, 2017, 5:01 PM

Ištyrė klientų aptarnavimo lygį teismuose

Pasak direktorės, 2014 m. Lietuvos teismų atstovams Norvegijoje pasisėmus gerosios patirties, mūsų šalies teismuose pradėtos taikyti klientų aptarnavimo gerinimo priemonės. „Praeitų metų pabaigoje 10-yje teismų buvo apklausta 500 į juos besikreipusių žmonių. Tyrimu buvo siekta išsiaiškinti, kaip šie žmonės vertina aptarnavimą teismuose, ir pagal tai nustatyti, kas lemia jų pasitenkinimą gaunamomis paslaugomis,“ – teigia R.Molienė. Tyrime dalyvavo Vilniaus, Kauno ir Šiaulių miestų apylinkių, Marijampolės, Alytaus ir Utenos rajonų apylinkių, taip pat Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių apygardų teismai bei Lietuvos apeliacinis teismas. 2015 m. pradžioje siekiant įvertinti teismo darbuotojų teikiamo aptarnavimo lygį minėtuose teismuose taip pat atliktas slapto kliento tyrimas, kurio metu fiksuoti klientais apsimetusių tyrėjų pokalbiai su teismų darbuotojais.

Tyrimai atnešė naudos

Atlikus tyrimus parengta medžiaga teisėjų ir teismų darbuotojų mokymams. Šių mokymų medžiaga bei mokymų metu iš dalyvavusiųjų gautas grįžtamasis ryšys ir užsienio šalių geroji praktika buvo panaudoti rengiant „Asmenų aptarnavimo teismuose standartą“. Šis metodinis leidinys jau išleistas ir platinamas teismuose. Taip pat 10-čiai tyrimuose ir mokymuose dalyvavusių teismų parengti kokybės monitoringo aprašai, kurių pagalba teismai kiekvienais metais galės įsivertinti teikiamų  aptarnavimo paslaugų kokybės lygį.

Tyrimų dar bus

„Šių metų pabaigoje vyks dar vienas slapto kliento tyrimas – jo rezultatus palyginsime su pirminiu tyrimu ir matysime, kiek klientų aptarnavimo srityje pavyko pasiekti per šiek tiek daugiau nei metus,“ – apie tolesnius planus pasakoja NTA direktorė. Ji priduria, kad tai – ne pabaiga: laukia dar vienas tyrimų etapas.

Tyrimai atliekami ir klientų aptarnavimo kokybė gerinama pagal 2009-2014 m. Norvegijos finansinio mechanizmo programos LT13 „Efektyvumas, kokybė ir skaidrumas Lietuvos teismuose“ projektą „Teismų sistemos atstovų (įskaitant teisėjų, teismo darbuotojų ir NTA atstovų) kompetencijos gerinimas (mokymas)“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kodėl bankai ir toliau brangina paslaugas?