Įvairias paslaugas teikiančios klinikos „Grožio chirurgija“ reklama, atrodytų, niekuo nesiskiria nuo bet kurios kitos paslaugas teikiančios įmonės reklamos – jauna ir graži mergina užsuka į kliniką ir pasiteirauja apie dantų priežiūrą.
Siužete ją konsultuoja odontologė – pasiūlo įvertinti dantų būklę, padaro rentgeno nuotraukas.
Viskas būtų įprasta, jeigu vaizdo siužete nebūtų įamžinta prieš pusmetį nuo narkotikų perdozavimo mirusi mergina.
Ši reklama, kurioje yra velionės atvaizdas, socialiniame tinkle „Facebook“ buvo skelbiama beveik parą, o ją peržiūrėti spėjo per 21 tūkst. žmonių. Kai kurie jų pastebėjo, kad reklamoje – vasarą mirusi 26 metų Eglė Šliževičiūtė.
„Jūs turbūt juokaujat“, – tokie ir panašūs komentarai pasirodė po vaizdo siužetu. Po 22 val. ši reklama iš „Facebook“ buvo pašalinta.
Klinikos „Grožio chirurgija“ atstovai perdavė, kad klinika apgailestauja dėl tokio neapsižiūrėjimo.
„Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos – socialiniame tinkle „Facebook“ buvo įdėta prieš dvejus metus filmuota reklaminė medžiaga. Atsiprašome visų, kuriems šis reportažas sukėlė ar galėjo sukelti neigiamų emocijų, jį iš socialinio tinklo jau pašalinome.
Prisiimame atsakomybę ir labai apgailestaujame dėl šios klaidos“, – sakė „Grožio chirurgijos“ rinkodaros vadovas Gytis Melnikas.
E.Šliževičiūtė narkotikais galimai apsinuodijo liepos pradžioje festivalyje „Sūpynės“.
Festivalio metu ši mergina rasta miške itin sunkios būklės – ji nereagavo į aplinką.
Į ligoninę ji buvo atvežta labai sunkios būklės. Iš pradžių širdies veiklą medikai sugebėjo atkurti, tačiau mergina mirė.
Jauna, graži, energinga, veikli, gera darbuotoja, tačiau ir užsispyrusi, visada bandanti įrodyti, kad yra teisi.
Taip 26 metų E.Šliževičiūtę apibūdino jos draugai ir buvę kolegos. Keliose televizijose viešaisiais ryšiais ir autorinėmis laidomis besirūpinusi E.Šliževičiūtė buvo nuolat kviečiama į įvairius vakarėlius, turėjo daug pažįstamų, tarp jų – ir žinomi žmonės.