Emocinė pagalba telefonu gyventojams taps prieinamesnė

Emocinė pagalba telefonu

Emocinė pagalba telefonu kaip ir iki šiol bus teikiama per Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veikiantį Skambučių centrą.<br>123rf.com asociatyvi nuotr.
Emocinė pagalba telefonu kaip ir iki šiol bus teikiama per Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veikiantį Skambučių centrą.<br>123rf.com asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 11, 2016, 10:16 AM, atnaujinta Jun 11, 2017, 11:27 AM

„Kaip rodo praktika, tokia pagalba žmonėms yra nepaprastai reikalinga, galinti išgelbėti ir gyvybę, todėl siekdami ją užtikrinti visiems, kuriems ji būtina, didiname finansavimą“, – sako socialinės apsaugos ir darbo ministrė Algimanta Pabedinskienė.

2016-iems emocinės pagalbos tarnybų, teikiančių pagalbos telefonu paslaugas, finansavimui skirta 236 tūkst. eurų (pernai – 116 tūkst. eurų). Dar 111 tūkst. eurų skiriama skambučių išlaidoms apmokėti.

Emocinė pagalba telefonu kaip ir iki šiol bus teikiama per Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veikiantį Skambučių centrą.

Konkurso būdu gali būti finansuojamas emocinės pagalbos telefonu organizavimas ir teikimas, savanorių rengimas teikti emocinę pagalbą telefonu ir jų veiklos teikiant emocinę pagalbą telefonu koordinavimas, informacijos apie projekto vykdymą sklaida.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.