„Kaišiadorių-Elektrėnų apygardoje reikia rimtų permainų ir nusistovėjusių politinių jėgų pokyčio. Dažnai, kai viena politinė partija laimi vienmandatėje, ten nebūtinai nusistovi skaidrios įtakos. Tą reikia supurtyti ir pažadinti iš tam tikro letargo, išmėžti korupciją, atvesti investicijas, dirbti su švietimu. Norėjau atkreipti dėmesį į problemas, kad laukia rimti darbai, dideli iššūkiai, daug susikaupusių neskaidrumų, nešvarumų ir problemų“, – tikino M.Adomėnas.
Paklausus, kodėl reklaminiame stende pasirinko būtent ūkinį padargą, politikas teigė norintis intriguoti rinkėjus. „Jei paimčiau knygą, tai niekas neklaustų ir taip visiems viskas būtų aišku. Jei paimčiau „iPad“, tai būtų moderni ir naujoviška reklama 2012 metais“, – kalbėjo pašnekovas.
Jis patikino, kad su šakėmis esą moka elgtis: „Visą vaikystę praleidau Kaišiadorių rajone, kur gyveno mano seneliai. Jie laikė gyvulių ir reikėjo šieną sunešti šakėmis, mėšlą išmėžti, malkų paskaldyti ar medį nukirsti. Moku jomis dirbti, politinėmis šakėmis taip pat. Manau, tai tinkamas įrankis ir įvaizdis“.
Kas sukūrė šią reklamą? „Pats rašau savo tekstus ir kuriu savo kampaniją. Man nereikia jokių viešųjų ryšių agentūrų, kad parašytų už mane straipsnį į vietos laikraštį. Aš taip nedarau ir pats kuriu.“
Ką planuoja išvalyti ir į kokias politines jėgas šakę kreipia, M.Adomėnas nedrįso atskleisti, tik šypsojosi.