Artūras Zuokas ant Žaliojo tilto užkels oranžinį dviratį?

Žaliasis tiltas metus pailsėjo nuo sovietinių skulptūrų slėgio, o šią vasarą jau sulaukė naujų „gyventojų“. Praėjusią savaitę ant vieno tilto kolonų buvo užkeltas automobilis „Audi 2“. Trečiadienį Vilniaus miesto tarybos narys, buvęs ilgametis sostinės meras Artūras Zuokas kreipėsi į savivaldybę, prašydamas leidimo ant kolonos pastatyti pirmąjį oranžinį dviratį.

A.Zuokas didžiavosi oranžinių dviračių projektu.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
A.Zuokas didžiavosi oranžinių dviračių projektu.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Ant žaliojo tilto buvo užkeltas „Audi“ automobilis.<br>D.Umbraso nuotr.
Ant žaliojo tilto buvo užkeltas „Audi“ automobilis.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 13, 2016, 2:03 PM, atnaujinta May 19, 2017, 12:20 AM

„Tą patį dviratį, kurį prieš 15 metų laužė, vogė ir kuris iš naujo atgimė 2013 metais. Jis tapo europietiško, šiuolaikiško ir ekologiško miesto simboliu. Sutinku sumokėti -784 eurus, kaip ir Audi kompanija“, – trečiadienį savo Facebook paskyroje rašė A.Zuokas.

Jo prašymas, lrytas.lt žiniomis, savivaldybėje formaliai svarstomas, bet faktiškai mažai tikimybių, kad toks leidimas bus išduotas. Turint galvoje ne itin palankų dabartinio Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus požiūrį į savo pirmtaką.

„Štai ir bus įdomu pažiūrėti, ar miesto vadovas taikys lygių teisių principą, kaip ne kartą žadėjo“, – portalui lrytas.lt sakė A.Zuokas. 

A.Zuoko pasiūlymas užkelti oranžinį dviratį ant Žaliojo tilto kolonos labai jau primena politinės reklamos triuką.

Tačiau buvęs sostinės meras neigė siekiantis asmeninės reklamos.

„Tai ne mano ir ne komercinė reklama būtų, o Vilniaus. Šiais metais sukanka 25 metai, kai Vilniuje pasirodė pirmieji 1 tūkst. oranžinių dviračių. Tai buvo pirmasis dalijomosi ekonomikos pavyzdys visoje Europoje“, – teigė A.Zuokas.

Jeigu leidimas vis tik būtų duotas, Vilniaus politikas ant tilto kolonos užkeltų savo nuosavą oranžinį dviratį.

Pats A.Zuoko įvaizdis tampriai siejamas su oranžinių dviračių Vilniuje istorija. Pirmą kartą oranžiniai dviračiai sostinėje pasirodė 2001 metais. Tada dar nebuvo įdiegta elektroninė jų nuomos sistema. Vandalai daug dviračių pavogė, sulaužė.

Oranžinių dviračių atgimimas prasidėjo 2013 metais, įdiegus šiuolaikišką jų nuomos ir kontrolės sistemą. Dabar jie tapo populiaria susisiekimo priemone Vilniuje.

Praėjusią savaitę buvo padarytas pirmasis bandymas po skulptūrų nugriovimo desovietizuotą Žaliąjį tiltą panaudoti vakarietiškos reklamos tikslams. Ant vienos tilto kolonos buvo užkeltas naujas „Audi“ automobilio modelis.

Tokią reklaminę akciją sukritikavo menotyrininkas Almantas Samalavičius, įvertinęs ją kaip „žemos arba nesubrendusios miesto kultūros rezultatą“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.