„Vertinu prastai, tas incidentas parodo, kad terminalas praktiškai nesaugomas. Už paties terminalo apsaugą atsako „Orlen Lietuva“. Turi sėsti kolegos, nerodydami pirštais vieni į kitus, ir išsaiškinti situaciją, nes šiuo mrtu tai atrodo taip – daug auklių, o vaikas be priežiūros. Turime žiūrėti, kur yra spragos. Jei reikia, aš galiu nuvykti ir susitikti su įmonės vadovybe“, – kalbėjo T.Žilinskas.
Ministras tikino, kad geras pavyzdys yra suskystinų dujų terminalo apsauga, kuomet bendradarbiaujama su „Klaipėdos nafta“, vykdomos bendro pratybos, tikrinamas pasirengimas teroro grėsmei ir kitoms ekstremalioms situacijoms.
„Laivelis buvo matomas, jis įplaukė iš Latvijos teritorijos, tai juk Šengeno zona. Tik noriu pabrėžti, kad teritorija buvo saugoma būtent „Orlen Lietuva“, – teigė ministras ir pridūrė, kad šio įvykio nesieja su bendra saugumo situacija šalyje.