Retenybė, jei „Statyk ir važiuok“ aikštelėse Žvėryne, Ukmergės gatvėje arba prie „Siemens“ arenos pamatysi bent vieną automobilį.
Dažniau trys aikštelės, kurios buvo pristatomos kaip naujovė, sumažinsianti transporto spūstis mieste, būna visiškai tuščios. Iš viso aikštelėse yra apie 250 vietų automobiliams.
Anot savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Bendrųjų reikalų departamento vadovo, vykdančio direktoriaus funkcijas, Vaidoto Meškausko, aikštelėse sumontuota įranga – bilietų automatai, užkardai, atitvarai – įsigyti nuomos būdu.
Be to, savivaldybės įmonei kiekvieną mėnesį tenka pakloti po 2970 eurų už aikštelių eksploataciją.
Paklaustas, ar savivaldybė turi planą, kaip paskatinti vilniečius aikštelėse statyti automobilius, V.Meškauskas aiškino, kad sostinė nuosekliai investuoja ir į visos transporto infrastruktūros gerinimą.
Formuojami nauji pėsčiųjų bei dviračių takai, nuolat tikrinama, kaip veikia miesto transportui skirtų eismo juostų sistema, planuojama jų plėtra.
Miesto transporto parką papildys šimtai naujų transporto priemonių, kuriomis esą greitai ir patogiai pavyks pasiekti darbą, mokslo ar kitas įstaigas, įsikūrusias sostinės centre.
„Visa tai daroma skatinant vilniečius ir miesto svečius savo kelionėms dažniau rinktis alternatyvias susisiekimo priemones, kurios ne tik pigesnės, bet ir sveikesnės.
„Statyk ir važiuok“ aikštelės – dar viena puiki paskata darnesniam judrumui užtikrinti“, – tikino V.Meškauskas.
Vis dėlto pirmosios „Statyk ir važiuok“ aikštelės sulaukė kritikos dėl nevykusio vietų parinkimo.
Į tai savivaldybė atrėžė, kad vietas aikštelėms rinkosi iš to, ką siūlė Nacionalinė žemės tarnyba, be to, projekto stadija – tik bandomoji.
Anot mero Remigijaus Šimašiaus, išbandžius tris pirmąsias aikšteles savivaldybė kitąmet žada įrengti dar daugiau „Statyk ir važiuok“ aikštelių.