Mąstymo mokykla – naujovė Lietuvoje

Neretai galvojama, kad talentai ir gabumai yra paveldimi ir pats žmogus mažai ką gali pakeisti, tačiau, laimei, proto galias galima ugdyti. Taip teigia Izraelio profesorius, mąstymo potencialo stiprinimo instituto Jeruzalėje įkūrėjas Reuven Feuerstein.

 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
 „Saulės“ privačios gimnazijos nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Sep 8, 2017, 8:30 AM, atnaujinta Sep 8, 2017, 11:48 AM

Pasak jo, žmogus turi didžiulį, tačiau neretai užslopintą potencialą tobulėti ir kiekvienas gali pagerinti savo mokymosi bei mąstymo gebėjimus nepriklausomai nuo amžiaus ar prigimtinių savybių.

Taip yra todėl, kad žmogaus smegenys pasižymi plastiškumu ir geba keistis bei prisitaikyti, tačiau tai neįvyksta be papildomų pastangų. Šiam tikslui įgyvendinti ir buvo sukurta R. Feuerstein mokymosi programa, kuri šiandien yra naudojama 70 pasaulio šalių.

„Saulės“ privati gimnazija taip pat turi teisę dirbti pagal Izraelio R.Feuerstein instituto sukurtą programą, naudodamasi licencijuotomis priemonėmis. Ši mąstymo potencialo stiprinimo programa gimnazijoje vykdoma jau nuo 2015 m.

Dirbama su dviem mokinių grupėmis, į kurias kviečiami ir Vilniaus miesto mokiniai. Labai atsakingai stebima ir analizuojama kiekvieno grupės nario pažanga ir pačios metodikos teikiama nauda.

Bendradarbiaujant su R. Feuersteino institutu naudojamos originalios šiai programai skirtos priemonės.

„Saulės“ privačios gimnazijos anglų kalbos mokytojas, licencijuotas R.Feuerstein programos praktikas Giedrius Narkūnas, teigia, kad programa labai įtraukia mokinius. Jie mokosi vystyti savo mąstymo įgūdžius ir įvairiai strateguodami spręsti realaus gyvenimo problemas.

O įvaldyti skirtingas mokymosi strategijas labai svarbu, nes tai padidina norą tobulėti, moko kelti savo asmeninius tikslus ir padeda pasiekti aukštesnių mokymosi rezultatų. Patraukliausia, kad mokiniai išmoksta įveikti problemas ne mąstydami apie galutinį rezultatą, bet su malonumu dalyvaudami pačiame lavinimosi procese.

Kaip teigia G.Narkūnas, ši metodika pažadina kritinį mąstymą ir lavina aukštesnius gebėjimus – mokiniai patys pastebi savo pokyčius. Mokytojai taip pat pastebi mąstymo pokyčius per visų dalykų pamokas.

Mokėjimas planuoti mokymosi proceso laiką, surasti efektyvius problemos sprendimo kelius, intensyviai mąstyti ir įsivertinti savo darbą atlikus užduotį yra vieni pagrindinių mokymosi gebėjimų.

Todėl investuoti į šių kompetencijų tobulinimą yra labai svarbu. O šių investicijų vertingumą įrodo puikūs ugdymosi rezultatai.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: komentarai apie sprendimus, padėjusius suvaldyti migrantų krizę