Šventės su vaikiška širdgėla: pagalbos numeriu 112 vaikai skundė tėvus – perspėja kitus

„Dėmesio tėveliai, kurie mėgstate persirengti Kalėdų seneliais! Patikėkite šį darbą profesionalams, nes po Šv. Kalėdų skubios pagalbos telefono numeriu 112 sulaukėme skambučių iš nusivylusių vaikų, kurie skundėsi, jog... tėčiai juos erzino ir apgaudinėjo, apsimesdami Kalėdų seneliais“, – tokia šypseną keliančia žinia pasidalijo Bendrojo pagalbos centras (BPC).

BPC sulaukta skambučio dėl apsimetinėjimo Kalėdų seneliu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC sulaukta skambučio dėl apsimetinėjimo Kalėdų seneliu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC sulaukta skambučio dėl apsimetinėjimo Kalėdų seneliu.<br>D.Umbraso nuotr.
BPC sulaukta skambučio dėl apsimetinėjimo Kalėdų seneliu.<br>D.Umbraso nuotr.
BPC sulaukta skambučio dėl apsimetinėjimo Kalėdų seneliu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
BPC sulaukta skambučio dėl apsimetinėjimo Kalėdų seneliu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2018-01-04 13:37, atnaujinta 2018-01-04 14:53

Gyventojai piktinosi petardomis

Bendrojo pagalbos centro atstovė viešiesiems ryšiams Vilma Juozevičiūtė naujienų portalui lrytas.lt patvirtino, kad tokio skambučio iš tiesų būta: „Sulaukėme tokio skambučio, skambino pradinių klausių moksleivis. Vaikas skundėsi, kad tėtis jį apgaudinėja. Kai vaikai atvyksta į ekskursijas į BPC, tuomet jiems paaiškiname dėl kokių situacijų neturėtų skambinti, bet, matyt, šis vaikas dar tokios informacijos nėra gavęs ir manė, kad mums galima pasiskųsti ir dėl tokių dalykų“.

Anot jos, toks skambutis nustebino operatorę ir ji bandė su vaikus kalbėtis, aiškintis, kame iš tiesų problema. „Tėveliams skambiname, jei vaikai piktybiškai trukdo BPC darbą, o šiuo atveju vaiko skundas buvo nuoširdus“, – kalbėjo V.Juozevičiūtė.

BPC atstovė pasakojo, kad kasmet naujametę naktį po vidurnakčio pasitaiko skambučių, kad už lango šaudo petardos ir fejerverkai. Tokių ir šiemet skambučių būta ne vieno. „Tokiais atvejais mūsų operatoriams tenka raminti skambinančiuosius, kad reikia tik truputį palaukti ir triukšmas liausis“, – teigė ji.

Tiesa, būna ir linksmų nutikimų: „Pirmasis po vidurnakčio į BPC Klaipėdos skyrių paskambinęs žmogus pasveikino operatorius sulaukus Naujųjų metų ir padėkojo jiems už darbą ir baigdamas pokalbį atsiprašė, kad užėmė liniją“, – kalbėjo V. Juozevičienė.

Skambučių sulaukta mažiau

2018 m. sausio 1 d. BPC užregistravo mažesnį pagalbos prašymų skaičių nei prieš metus. Iš viso pirmąją šių metų dieną buvo registruota 10490 skambučių, parengta ir perduota 4432 prašymai apie pagalbos poreikį. Palyginimui, 2017 m. sausio 1 d. registruota 12049 skambučiai ir 4907 pagalbos prašymai.

Didžiausia tiek šių, tiek praėjusių metų sausio 1 d. pagalbos prašymų dalis buvo susijusi su policijos kompetencijai priskiriamais įvykiais. Užregistruota 2519 prašymų skirtų policijai, 1725 – greitajai medicinos pagalbai, 121 – priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai. 

Daugiausia skambučių sulaukta tuoj po vidurnakčio. Per pirmąją 2018-ųjų metų valandą užregistruota 726 skambučiai, per antrąją – 600, o vėliau kas valandą jų skaičius vis mažėjo. Mažiausiai skambučių užregistruota tarp 8 ir 9 valandos ryto – tik 158. Antroje dienos pusėje, nuo 13 iki 22 valandos, skambučių srautas vėl padidėjo, bet pirmų valandų aukštumų jau nebepasiekė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.