Arūnas Dumalakas. Kokius suvenyrus gamins G tašku pasiskelbęs Vilnius?

Vilniuje angelai prisiskraidė.  Nuo sostinės riboženklių dingo užrašai,

V.Jurkūno pieš.
V.Jurkūno pieš.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 3, 2018, 7:00 AM

skelbiantys, kad atvykstate į žemai skraidančių angelų miestą.  Tiesa,
angelų skulptūrėlės ant užrašų „Vilnius“ dar liko, tik ar ilgai jos ten
tupės?

Vilnius tampa nesvetingas angelams.  Net baltarusių menininkas iš
Klecko, Vilniuje veždamas angelo skulptūrą, nulaužė jos sparno dalį.

Automobilis, peršokdamas per vadinamąjį gulintį policininką, krestelėjo,
ir tiek tereikėjo.

Laimė, baltarusis angelo skulptūrą pats sutvarkė.  Ir padovanojo - tik
ne Vilniui, o Anykščiams.

Angelus prisijaukinti sostinė mėgino penkerius metus.  Viešosiose
erdvėse daugėjo angelų skulptūrų, net miesto vadovai vykdami su vizitu
į užsienį dovanų veždavo angelus.

Tų angelų buvo pritupdyta apie du šimtus, o šalia Vilniaus centrinės
universalinės parduotuvės prieš didžiąsias metų šventes atsirasdavo net
didžiulė keturių metrų aukščio angelo skulptūra.

Pripažinkime, angelo simbolis miestui nebuvo labai originali idėja,
tačiau ji, kaip sakoma, buvo įsivažiuojanti.  Mažos baltos angelų
skulptūros ant pastatų atspindėjo miesto dvasią ir sukeldavo teigiamų
emocijų.

Vilnius jau buvo tapatinamas su angelu kaip Briuselis - su
besišlapinančiu berniuku ar Kopenhaga - su undinėle.

Bet laikai keičiasi.  Pilaitėje dauguma gyventojų nenori katalikiškos
mokyklos,
jiems būtų geriau, kad švietimo įstaigą pastatytų savivaldybė.  Tad ir
Vilnių skelbti baltų angelų miestu dabartinei valdžiai atrodo pernelyg
senamadiška.

Tad meras R.Šimašius išgyrė naują Vilniaus reklamą su mergina, ekstazės
akimirką gniaužiančią Vilniaus vietą žemėlapyje.  „Niekas nežino, kur
jis yra, bet kai jį rasi - bus nuostabu.  Vilnius, Europos G taškas“,
- buvo šlovinamas ir šis užrašas reklamoje.

Miesto vadovas puolė džiaugtis garsiosios Vilniaus G reklamos testu
Lietuvoje.

„Pasirodo, dauguma žmonių puikiai priima gerą idėją ir didžiuojasi savo
miestu ir šalimi.  Paaiškėjo, kad ne tiek jau daug yra žmonių, kuriems
seksualumas automatiškai reiškia vulgarumą ir mokamas sekso paslaugas.

Dauguma šeimoje vis dėlto kalbasi apie seksą.  Ne tik su
vyrais (žmonomis), bet gal sugeba net vaikams šį tą paaiškinti.

Mes tampame mažiau kompleksuoti.  Mes kalbamės ir rūpinamės mylimais
žmonėmis.  Mes tampame vis drąsesni ir kūrybiškesni.  Mes atrandame savo
šalies, savo miesto puikumą.  Mes pradedame suprasti, kad visas žmogaus
kūnas yra nuostabus, o G taško visų pirma reikia ieškoti mūsų galvose!“
- feisbuke dėstė meras.

Socialiniuose tinkluose reklama sulaukė gausybės ne tik mero liaupsių ir
buvo pradėta vadinti ne tik drąsiausia, bet ir tikriausiai geriausia
Lietuvos sostinės viešųjų ryšių kampanija.

Tik ramybės neduoda vienas klausimas:  jeigu Vilniaus, Europos G
taško, reklama prigis, ką Lietuvos sostinės vadovai veš dovanų vykdami
svečiuotis į užsienį?  Juk ne angelus.

„Sostinė“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.