Nelaimėje senyvai australų porai bandęs padėti vilnietis gavo skaudžią pamoką

Į Vilnių iš tolimosios Australijos atvykusi pora savo viešnagės pradžios prisiminimais veikiausiai nesidžiaugs, nes kelionė iš oro uosto į miesto centrą nepraėjo be nuotykių. Tiesa, labai nemalonių.

Senyva australų pora kelionę į Vilnių prisimins ilgai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Senyva australų pora kelionę į Vilnių prisimins ilgai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Senyva australų pora kelionę į Vilnių prisimins ilgai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Senyva australų pora kelionę į Vilnių prisimins ilgai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Senyva australų pora kelionę į Vilnių prisimins ilgai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Senyva australų pora kelionę į Vilnių prisimins ilgai.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 1, 2018, 4:39 PM, atnaujinta May 1, 2018, 7:05 PM

Oro uoste sėdę į 88-ojo maršruto autobusą keleiviai išvyko į sostinės centre esantį viešbutį. Vos išlipę iš autobuso suprato, kad vienas iš krepšių liko autobuse.

Atskubėję į viešbutį australai paprašė personalo susisiekti su savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ ir pasidomėti, gal nedidelio autobusiuko vairuotojas surado jų paliktus daiktus. Čia ir prasidėjo tikrų tikriausias detektyvas.

Pasimetė krepšys su vaistais

Viešbučio darbuotojas, paskambinęs informaciniu „Susisiekimo paslaugų“ telefonu, išgirdo, kad su vairuotoju nėra jokių galimybių susisiekti.

„Man paaiškino, kad niekaip negali surasti to vairuotojo, bet pasiūlė skambinti vienu numeriu, kurį padiktavo. Daug kartų skambinau, niekas neatsiliepė. Įvedžiau numerį į interneto paiešką, pasirodo, tai įmonės teisininko kontaktas. Ką jis turi bendro su šia situacija? Tiek daug pinigų skiriama Vilniaus viešajam transportui, o tokios paprastos problemos negalima išspręsti“, – apie situaciją naujienų portalui lrytas.lt pasakojo viename sostinės viešbučių dirbantis Arūnas.

Jis teigė buvęs nustebintas tokio darbuotojų abejingumo: „Rašysiu laišką Vilniaus merui Remigijui Šimašiui.“ Vilnietis pridūrė, kad vertingų daiktų krepšyje nebuvo, bet senyva australų pora labai susirūpino dėl to, kad pasimetusiame krepšyje buvo jų receptiniai vaistai.

Paaiškėjo naujų aplinkybių

Naujienų portalui lrytas.lt antradienį nepavyko susisiekti su „Susisiekimo paslaugų“ komunikacijos skyriumi, tačiau paskambinus informacijos telefonu ir dar kartą atsiliepusiai darbuotojai išdėsčius situacijos detales, paaiškėjo ir naujų aplinkybių.

Portalo žurnalistei buvo paaiškinta, kad 88-ojo maršruto vežimo paslaugas teikia UAB „Transervis“ ir būtent šios įmonės personalas galėtų padėti ieškant pasimetusio krepšio.

Susisiekus su minėta įmone, atsiliepusi dispečerė teigė, kad apie dingusį australų krepšį girdi pirmą kartą, bet pažadėjo padaryti viską, kad jis būtų sugrąžintas šeimininkams.

„Žinote, žmonių visokių pasitaiko, gal kas pastebėjo be priežiūros paliktus daiktus ir pasiėmė, bet kuriuo atveju laukiame žinių iš vairuotojų“, – sakė ji.

Praėjus keletai valandų po lrytas.lt publikacijos krepšiai buvo rasti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.