S. Skvernelis kirto Aplinkos ministerijai: „Oro taršos mažinimo planas – visiškas oras“

„Žinių radijo“ laidoje „Pozicija“ dalyvavęs premjeras Saulius Skvernelis sulaukė klausimų ir apie savo kandidatavimą prezidento rinkimuose, ir apie pastaruoju metu netylančias diskusijas dėl taršių automobilių apmokestinimo.

Premjeras Saulius skvernelis dėl automobilių mokesčio – kategoriškas.<br>T.Bauro nuotr.
Premjeras Saulius skvernelis dėl automobilių mokesčio – kategoriškas.<br>T.Bauro nuotr.
Premjeras Saulius skvernelis dėl automobilių mokesčio – kategoriškas.<br>D.Umbraso nuotr.
Premjeras Saulius skvernelis dėl automobilių mokesčio – kategoriškas.<br>D.Umbraso nuotr.
Premjeras Saulius skvernelis dėl automobilių mokesčio – kategoriškas.<br>T.Bauro nuotr.
Premjeras Saulius skvernelis dėl automobilių mokesčio – kategoriškas.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 2, 2018, 8:20 AM, atnaujinta Aug 2, 2018, 9:01 AM

Sprendimą dėl rinkimų priėmė

Vyriausybės vadovas teigė, kad artėjant politiniam rudens sezonui, „politinė temperatūra“ kyla. Ir kol kas išvengė tiesaus atsakymo dėl dalyvavimo prezidento rinkimuose.

„Prasidės savivaldybių, Europos parlamento rinkimai, prezidento rinkimai... Sprendimą esu padaręs, bet daug kas priklausys nuo aplinkybių. Intrigos vis daugiau ir tai motyvuoja“, – aiškino premjeras ir pridūrė, kad jam svarbus žmonių pasitikėjimas.

Paklaustas, ką mano apie vienos politologų išsakytą mintį, kad daugeliui rinkėjų gali nepatikti, kad galimas kandidatas į prezidentus ilgus metus dirbo policijoje, S. Skvernelis sakė: „Gal būtų pliusas, jei būčiau veikėjas su kriminaline praeitimi? Esame demokratinė šalis, turime nuomonių įvairovę“, – kalbėjo premjeras.

Apie tai, kad kai kurių žmonių vertinimu S.Skvernelis neturi tarptautinės patirties ir prastai kalba angliškai, premjeras atsakė, kad tokie argumentai nerimti, mat tarptautinių vizitų ir bendradarbiavimo jam einant ministro pirmininko pareigas įgauta daug patirties.

Sukritikavo ministerijos planą

Kalbėdamas apie žadamą automobilių mokestį ir Aplinkos ministerijos rengiamą oro taršos mažinimo planą, premjeras buvo kritiškas: „Oro taršos mažinimo planas – visiškas oras. Švelniai tariant, jis ne tik diskutuotinas. Šitas planas Vyriausybės nepasieks. Svarstėme tik tą momentą, ką daryti, kad į Lietuvos rinką nepatektų galingi, seni ir labai taršūs automobiliai. To plano atsiradimas su niekuo nederintas ir keistas.“

Aplinkos ministerija neseniai paskelbė siūlysianti, kad naujas mokestis būtų taikomas tiek dyzelinu, tiek benzinu varomiems automobiliams. Kokio dydžio tai bus mokestis, kol kas neaišku, tačiau jis būtų taikomas maždaug 40 tūkstančių automobilių per metus.

Aplinkos ministerija parengė taršos mažinimo planą, pagal kurį po poros metų taršių automobilių savininkai bus apmokestinami. 

Anot premjero, Lietuvoje senas automobilių parkas, bet visuotiniai ribojimai yra nepriimtini. „Plane numatytos paskatos – visiškas nesupratimas. Visuotinio mokesčio mūsų Vyriausybė įsivesti neketina“, – aiškino premjeras ir patikslino, kad bus ieškoma priemonių, kaip pagelbėti gyventojams, norintiems įsigyti geresnį ir mažiau taršų automobilį.

Tiesa, premjeras neatmetė galimybės, kad tam tikrų mokesčių bus įvesta ketinantiems registruoti taršius automobilius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.