Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad “Go Vilnius”, kurioje dirba 39 darbuotojai ir metinis įstaigos veiklos biudžetas siekia 2,5 mln. eurų, lėšos panaudojamos neefektyviai. Remiantis “Go Vilnius” pateikta informacija, Vilnius pagal “Financial Times” fDi indeksą iškrito iš TOP 10 pagal palankumą verslui ir susisiekimo galimybes, kai anksčiau užėmė 5 poziciją, kitose kategorijose taip pat matomas ženklus kritimas.
Taip pat savivaldybės įmonė “Go Vilnius” nuo rugpjūčio 9 dienos, iš karto po tarptautinės orgazmo dienos, minimos visame pasaulyje, paleidžia kontraversišką reklamą „Vilnius – G-Spot of Europe“, kuri Vilnių pristato kaip Europos G tašką ir kviečia visus atvykti jo ieškoti.
Londono ir Berlyno gatvėse atsiras lauko reklama „Vilnius – G-Spot of Europe“ bei vyks speciali kampanija socialiniuose tinkluose. Reklamos išlaidos bus apmokamos iš VŠĮ “Go Vilnius” lėšų, kurias skiria Vilniaus miesto savivaldybė.
“Savivaldybės įmonė “Go Vilnius” įkurta tam, kad skatintų turizmą, investicijų pritraukimą ir formuotų Vilniaus įvaizdį, šiandien šių funkcijų neatlieka, nes Vilnius jau iškrito iš įtakingo “Financial Times” grupės leidinio “fDi Magazine” miesto vertinimų pagal susisiekimą ir palankumą verslui, penketuko, o kontraversiška reklama padarys žalą Vilniui įvaizdžiui. Todėl kyla klausimas, ką veikia įstaigos vadovė ir ko nepadaro, kad Vilnius ir toliau praranda pozicijas”, – sakė Lietuvos laisvės sąjungos (liberalų) frakcijos seniūnas Žilvinas Šilgalis.
Taip pat iki šiol įstaiga nėra įvedusi aiškių savo veiklos vertinimo kriterijų ir tik dabar atlieka viešąjį pirkimą, kurio laimėtojas turėtų juos suformuoti. Tai rodo, kad ir Vilniaus miesto savivaldybės meras bei Administracijos direktorius nepakankamai kontroliuoja įstaigos veiklą, nes iki šiol nėra suformavęs įstaigos uždavinių bei vertinimo kriterijų.