Apie šią miesto įvaizdžio reklamą rašo tokie leidiniai kaip „The Daily Mirror“, „The Independent“, „The New York Times“, „The Washington Post“ ir kiti.
Šiuose internetiniuose portaluose yra skelbiama žinia tiek apie reklamos kontraversiškumą mūsų šalyje, tiek apie reklamos laiką – gretinama su būsimu popiežiaus Pranciškaus vizitu. Taip pat yra aprašomas ir Vilniaus miesto tarybos narių prašymas atleisti reklamą vykdančios „GO Vilnius“ direktorę Ingą Romanovskienę.
AP agentūros pranešime yra cituojamas ir premjeras Saulius Skvernelis, kuris reklamą vertina kaip gana keistą pasirinkimą. „Manau, kad tai yra keistas pasirinkimas, bet nemanau, kad jis peržengia demokratijos liniją“, – LRT radijui pasakyta premjero citata minima ir šiame pranešime.
Tame pačiame tekste yra minimos ir neigiamos kunigų reakcijos į šią reklamą ir ryšį su popiežiaus vizitu.
Jau dabar vadina geriausia
O verslininkas Liudvikas Andriulis socialiniame tinkle „Facebook“ jau spėjo šią reklamą įvardinti kaip „geriausia, kada nors buvusia“.
„Washington Post, The Independent, Daily Mail, daugybė kitų – nėra buvę geresnės, labiau pastebėtos kampanijos.
Ir jei ne davatkos ir to popiežiaus vizitas, nebūtų taip paėję“, – džiaugėsi L.Andriulis.
„Lenkiu galvą ir prieš Go Vilnius, ir prieš katalikus – va čia tai teamwork (bendras darbas), va čia tai rezultatas. Tokio rezultato neturėjo jokia kampanija iki šiol, ir kartelė ateities kampanijoms iškelta labai aukštai“, – socialiniame tinkle rašė verslininkas.