Tikriausiai tokią išvadą, sutikusi antį, padarytų net R.Karbauskio karvė.
Bet tik ne Vyriausioji rinkimų komisija (VRK), jei ant tos anties krūtinėlės nebūtų užkabinta lentelė su jos koja iškeverzotu užrašu: „Taip, aš esu antis!“
„Turi kai kurių politinės reklamos požymių ir sukuria visuomenei pagrįstas prielaidas tokius projektus vertinti kaip politinę reklamą, kurios skleidimu propaguojama politinė partija.“
Taip VRK sudaryta darbo grupė rašo apie valstiečių vedlio R.Karbauskio atliktas tautinių kostiumų dalybas darželiuose.
Už tuos paties J.Statkevičiaus pasiūlytus kostiumus mokėjo R.Karbauskio Agrokoncernas, o juos darželiuose dalijo su partija vienaip arba kitaip susiję asmenys.
Visa tai atrodo kaip klasikinis paslėptos politinės reklamos, skleidžiamos ne rinkimų metu, atvejis, dar apeinantis draudimą juridiniams asmenims finansuoti partijas bei jų veiklą.
Tačiau, VRK darbo grupės manymu, nieko čia nėra, nes nenustatyta, kad tos akcijos metu būtų „tiesiogiai“ agituojama balsuoti už partiją rinkimuose.
Žodžiu, tyrėjų įsitikinimu, antį antimi būtų galima oficialiai paskelbti tik tuo atveju, jeigu dalytojai būtų kiekvieną kartą kartoję: „Gerbiami būsimi rinkėjai vaikai, grįžę namo pasakykite savo tėveliams, kad 2019 m. savivaldos, Europos Parlamento ir prezidento rinkimuose jie balsuotų už valstiečių kandidatus, o patys, kai suaugsite, visuose kituose rinkimuose darykite tą patį!“
Jei ir visa VRK nuspręs tą patį, liks tik vienas klausimas: įdomu, kaip jie įvertintų, pavyzdžiui, komercinę kokio nors šampūno ar vaikiškų sauskelnių reklamą? Pavyzdžiui, tuo atveju, jei jos metu nenuskambėtų aiškus ir konkretus raginimas pirkti reklamuojamą produktą?