Kiekvieną darbo dieną Gedimino prospekte nuo Vilniaus gatvės iki Katedros aikštės rikiuojasi automobilių eilės. Milžiniškos spūstys prasideda nuo 16 val. ir tęsiasi iki 19 val., kai eismas šioje Gedimino prospekto dalyje uždraudžiamas.
Didžiausia bėda yra pėsčiųjų perėja ties Gedimino prospekto ir Vilniaus gatvės sankirta. Nors vairuotojai seniai kalba apie šviesoforą, savivaldybei tai nė motais.
Viltis buvo sužibusi prieš kelias savaites, kai darbininkai abiejose prospekto pusėse įkasė atramas. Tačiau vėliau paaiškėjo, kad jos skirtos šviestuvams.
Paklaustas apie šviesoforą pėstiesiems šioje vietoje, savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis aiškino, kad Gedimino prospekto, Vilniaus ir Jogailos gatvių sankryža yra netaisyklingos keturšalės formos, kai pagrindinis kelias keičia kryptį.
„Tai vieta, kuria važiuoja pagrindinis miesto transporto srautas, jungiantis stotį su centrine miesto dalimi, vadinamaisiais miegamaisiais rajonais. Miesto transportas juda šioje sankryžoje pagrindiniu keliu.
Todėl esminių pokyčių keičiant eismo tvarką ar įvedant reguliavimą šviesoforais savivaldybė artimiausiu metu neplanuoja“, – tvirtino T.Kamaitis.
Šioje sankryžoje prioritetas ir toliau bus teikiamas miesto transportui. O kitoje Gedimino prospekto atkarpoje link Katedros aikštės ribojant transporto priemonių eismą pirmenybė skiriama jau pėstiesiems.
Čia transporto priemonių eismas ribojamas ir fizinėmis priemonėmis – pakeliamaisiais stulpeliais.
T.Kamaičiui atrodo, kad Gedimino prospekto, Jogailos ir Vilniaus gatvių sankryža nėra probleminė bendrame miesto gatvių tinkle. Jam svarbesni planuojami infrastruktūriniai eismo valdymo pokyčiai Liepkalnio ir Žirnių gatvių, Juodojo kelio ir Gurių gatvės bei Ateities ir Visorių gatvių sankryžose.
Savivaldybė nieko nežada ir vairuotojams, besikamuojantiems ties Šventaragio ir L.Stuokos-Gucevičiaus gatvių sankryža. Pastarojoje gatvėje piko metu spūstys susidaro iki Liejyklos ir Vilniaus gatvių. Automobiliai beveik nejuda, o išsukti iš L.Stuokos-Gucevičiaus gatvės beveik neįmanoma.