Rolando Pakso dangaus traukos nesustabdo niekas

Nuo aktyvios politikos Lietuvoje šiek tiek nutolęs europarlamentaras Rolandas Paksas vėl nėrė į akrobatinį skraidymą. Šįmet jo vadovaujama akrobatinių skrydžių grupė ANBO įspūdingais pasirodymais ore šalies gyventojus džiugins iki rugpjūčio vidurio.

Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.<br>A.Kubaičio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>R.Jurgaičio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>R.Jurgaičio nuotr.
A.Kubaičio nuotr.
A.Kubaičio nuotr.
Klaipėdoje praėjusią savaitę į orą pakilo ir ketvirtasis grupės ANBO lėktuvas, pilotuojamas grupės lyderio R.Pakso.
Klaipėdoje praėjusią savaitę į orą pakilo ir ketvirtasis grupės ANBO lėktuvas, pilotuojamas grupės lyderio R.Pakso.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>M.Kulbio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>M.Kulbio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>R.Jurgaičio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>R.Jurgaičio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>M.Kulbio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>M.Kulbio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>M.Kulbio nuotr.
Vienmotoriu lėktuvu SM-2000 „Phoenix“ Rolandas Paksas skrido aplink pasaulį<br>M.Kulbio nuotr.
Daugiau nuotraukų (65)

Lrytas.lt

May 6, 2019, 1:16 PM

Praėjusio šeštadienio pavakare Klaipėdos aerodrome būrys žiūrovų, užvertę galvas ir delnais dangstydami akis nuo vakarinės saulės, bemaž valandą grožėjosi keturių lėktuvų atliekamais sudėtingais viražais.

Danguje piešdami dūmų raštus lėktuvai priartėdavo prie žemės iki penkių metrų, o vėliau šaudavo 700 metrų į dangų.

Šitaip žinomo akrobatinio skraidymo piloto R.Pakso suburta grupė ANBO sveikina šimtmečio jubiliejaus sulaukusią Lietuvos aviaciją.

Būtent 1919 metais neseniai susikūrusios jaunos Lietuvos valstybės kariuomenės inžineriniame batalione buvo suformuota aviacijos kuopa, vėliau išaugusi į atskiras karo aviacijos pajėgas, ir įsteigta pirmuosius Lietuvos lakūnus ruošusi Karo aviacijos mokykla.

Į dangų kilo keturi lėktuvai

ANBO grupės akrobatinio skraidymo pasirodymai, kuriuose dalyvavo trys lėktuvai, jau vyko Druskininkuose, Alytuje, Tauragėje ir Judrėnuose (Klaipėdos r.).

Tą kartą programoje dalyvavo ANBO nariai Algimantas Žentelis, Robertas Noreika ir Antanas Marčiukaitis.

Klaipėdoje akrobatinio skraidymo programa buvo išskirtinė tuo, kad į orą pakilo ir ketvirtasis lėktuvas, pilotuojamas grupės lyderio R.Pakso.

Keturiems lėktuvams ore kartu atliekant tas pačias figūras programa tampa sudėtingesnė – dideliu greičiu vienas šalia kito skrendančių lėktuvų sparnus neretai skiria vos trys metrai. Bet tai dar ne pats mažiausias atstumas tarp lėktuvų.

Atliekant sudėtingą elementą, vadinamąjį skrydį „galva prie galvos“, kai visiškai greta skrendama kitam lėktuvui apsivertus, atstumas tarp jų uodegų siekia vos keliolika centimetrų.

Varžė peties skausmai

Ankstesniuose pasirodymuose R.Paksas nedalyvavo dėl netikėtai prasidėjusių dešinio peties skausmų.

Šį kartą kartu su draugais pakilti į orą grupės lyderis ryžosi po skausmą mažinančių injekcijų.

„Atliekant akrobatinio skraidymo figūras ir valdant vairalazdę rankomis tenka daryti staigius judesius 360 laipsnių kampu. Skaudančia ranka to padaryti neįmanoma“, – sakė patyręs pilotas.

Nors R.Pakso petys jau gyja, nusileidęs ant žemės grupės lyderis prisipažino, kad Klaipėdoje pavyko atlikti tik 90 procentų to, kas buvo numatyta.

Šou baigėsi kvapą užgniaužusiu R.Pakso pranėrimu po 9 metrų aukštyje iškelta juosta su aviacijos jubiliejui skirtu užrašu.

Atstumas tarp juostą laikančių dviejų metalinių konstrukcijų siekė 15 metrų, o R.Pakso pilotuojamo lėktuvo 7 metrų ilgio sparnų mostas tik perpus mažesnis.

Kelių metrų aukštyje skrendant po užrašu atstumas nuo sparnų galo iki konstrukcijų siekė vos po 4 metrus.

Amžių kompensuoja patirtis

Pasak ANBO akrobatinio skrydžio pasirodymą sukūrusio R.Pakso, visą programą sudaro apie 60 akrobatinių figūrų, tačiau jos programoje išdėstomos grupės lyderio sukurta tvarka.

Skrydžio programos elementų seka priklauso ne tik nuo oro sąlygų, bet ir nuo pilotų savijautos.

Pilotų sveikata yra vienas pagrindinių veiksnių. Atlikdami sudėtingus akrobatinius viražus ore jie patiria milžiniškas apkrovas, kurios sekina organizmą.

Birželio mėnesį 63 metų sulauksiantis R.Paksas teigė, kad jau galėtų save vadinti aviacijos veteranu, tačiau, anot jo, kiekvieno žmogaus aktyvus gyvenimas priklauso nuo jo biologinio amžiaus ir dvasios stiprumo.

„Prieš 40 metų laimėdamas Sovietų Sąjungos čempionatuose aš ore raižydavau tokias figūras, kurių šiandien net nebandome pakartoti.

Vienas dalykas – rizikinga taip apkrauti senus lėktuvus, nes jie gali neatlaikyti.

Tačiau tokių apkrovų nebepakelia ir vyresnių pilotų sveikata. Amžiaus keliamus trūkumus mes kompensuojame patirtimi, nuojauta, harmonijos supratimu, susiklausymu“, – sakė R.Paksas.

Pilotus lygino su muzikais

Pastaruoju metu R.Paksas yra pasinėręs į aviaciją.

„Dalyvauju įvairiuose aviacijos renginiuose Baltijos šalyse, Lenkijoje, Maskvoje, Kinijoje.

Mūsų akrobatinių skrydžių grupė kviečiama į daugelio savivaldybių šventes.

Pilotams būtina nuolat skraidyti. Tai kaip privalomos repeticijos aukšto lygio smuikininkams.

Juk, atrodytų, jie moka groti ir kasdienių repeticijų nereikėtų.

Praėjusiais metais ore valdydamas lėktuvą praleidau daugiau kaip 300 valandų“, – pasakojo sveikata dar nesiskundžiantis R.Paksas.

Pasak ANBO grupės lyderio, aviacijoje amžiaus ribų nėra.

R.Paksas prisiminė, kai būdamas 28 metų ir pirmą kartą dalyvaudamas Austrijoje vykusiame pasaulio čempionate jis pamatė 64 metų amerikietį pilotą Helmutą Weeksą.

Jaunatviškai atrodantis pilotas spinduliavo pasitikėjimu savimi ir vaikštinėjo apsikabinęs jauną žavią blondinę. Ore šis „senukas“ taip šovė į viršų, kad tapo pasaulio čempionu.

R.Pakso manymu, ramiai skraidant lėktuvą gali valdyti ir senoliai. Antai praėjusią savaitę miręs 94 metų aviacijos veteranas Vladas Drupas į dangų kilo iki paskutinių savo gyvenimo dienų.

300

Tiek valandų prie lėktuvo vairalazdės praėjusiais metais praleido R.Paksas.

Žada skraidyti visoje Lietuvoje

Iki rugpjūčio vidurio Lietuvos aviacijos šimtmečio jubiliejui yra numatyti 25 akrobatinių skrydžių grupės ANBO pasirodymai įvairiuose šalies regionuose.

Šį šeštadienį R.Paksas su grupe ANBO pasirodys savo gimtuosiuose Telšiuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.