2019-ųjų metų pagalbos skambučių statistika – jų sulaukta per 2 mln.

2019 metais Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 2 mln. 139 tūkst. 421 pagalbos skambutį, registruoti ir pagalbos tarnyboms perduoti pranešimai apie 981 tūkst. 504 įvykius. Tai beveik tokie patys skaičiai kaip ir 2018 metais.

2019-ųjų metų pagalbos skambučių statistika – jų sulaukta per 2 mln.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
2019-ųjų metų pagalbos skambučių statistika – jų sulaukta per 2 mln.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
2019-ųjų metų pagalbos skambučių statistika – jų sulaukta per 2 mln.<br> BPC nuotr.
2019-ųjų metų pagalbos skambučių statistika – jų sulaukta per 2 mln.<br> BPC nuotr.
2019-ųjų metų pagalbos skambučių statistika – jų sulaukta per 2 mln.<br> BPC nuotr.
2019-ųjų metų pagalbos skambučių statistika – jų sulaukta per 2 mln.<br> BPC nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 22, 2020, 12:56 PM, atnaujinta Jan 22, 2020, 1:02 PM

Kaip rašoma Bendrojo pagalbos centro pranešime, daugiausia pranešimų, kaip ir ankstesniais metais, sulaukė policija – 521 tūkst. 809. Iš jų didžiausias pranešimų skaičius ir vėl buvo apie techninius eismo įvykius (63,7 tūkst.), o į antrąją vietą išsiveržė kelių eismo taisyklių pažeidimai (57,4 tūkst.), aplenkę smurtą artimoje aplinkoje (54,2 tūkst.), apie kurį gauta šiek tiek mažiau pranešimų nei 2018 metais.

Greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių, lyginant su ankstesniais metais, šiek tiek padaugėjo – buvo 401 tūkst. 736, ugniagesiai gelbėtojai į pagalbą vyko 33 tūkst. 817 kartų, o aplinkosauginių įvykių užregistruota 14 tūkst. 130.

Toliau stebima tendencija, kad mažėja neatsakytų skambučių skaičius ir trumpėja vidutinis atsiliepimo laikas. Vidutinis atsiliepimo laikas 2019 metais siekė vos 4 sekundes, o per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 93 proc. skambučių (2018 metais vidutinis atsiliepimo laikas buvo 5 sekundės, o per 15 sekundžių buvo atsiliepiama į 91,4 proc. skambučių).

Vidutinė pokalbio trukmė buvo 1 minutė 52 sekundės, t. y. išliko tokia pati, kaip ir 2018 metais. Tačiau bendra 2019 metų pokalbių įrašų trukmė sumažėjo 787 valandomis ir siekė 35,4 tūkst. valandų (norint juos visus perklausyti prireiktų 4 metų).

Netiksliniai ir trukdantys skambučiai, kaip ir dvejais ankstesniais metais, sudarė apie 54 proc. atsakytų skambučių. Kadangi filtre kasmet užlaikoma vis mažiau trukdančių skambučių (2019 metais – 201 tūkst. 44), galima spėti, kad nors ir labai pamažu, bet vis daugiau numeriu 112 besikreipiančių asmenų ima suprasti tikrąją jo paskirtį. Tikimasi, kad prie to prisidės ir 2019 metais pakeistas oficialus numerio 112 pavadinimas – nuo praėjusių metų liepos 1 d. jis vadinamas skubiosios pagalbos tarnybų telefono numeriu 112.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.