Gegužės 31-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino orlaivį AN-12, skridusį tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė, iš anksto pateikto skrydžio plano neturėjo.
Birželio 2-ąją NATO naikintuvai atpažino du Rusijos orlaivius SU-27, skridusius iš Kaliningrado srities tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros ir grįžusius atgal į Kaliningrado sritį, ir orlaivį IL-22, skridusį iš žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio plano neturėjo. IL-22 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo.
Tą pačią dieną NATO naikintuvai atpažino du Rusijos orlaivius SU-35, kurie skrido iš žemyninės dalies tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros, ir grįžusius į žemyninę dalį. Orlaiviai skrido su radiolokaciniais atsakikliais, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
Birželio 3-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį IL-22, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę dalį. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo. Tuo pačiu pakilimu NATO orlaiviai atpažino du SU-24M, skridusius iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Abu SU-24M skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
Taip pat NATO naikintuvai atpažino orlaivį An-12, skridusį iš žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. An-12 skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo. Taip pat atpažino orlaivius Su-35 ir Su-30, skridusius iš žemyninės dalies ir grįžusius į žemyninę dalį. Su-35 ir Su-30 skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
Birželio 3-iąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino ir orlaivį AN-72, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į žemyninę dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo. NATO naikintuvai atpažino du orlaivius Su-35, skridusius iš žemyninės dalies ir grįžusius į žemyninę dalį. Abu Su-35 skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
Birželio 4-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį AN-12, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo.