Arūnas Dumalakas. Visada teisūs bus tiekėjai. Vartotojai – niekada

Kai prekybos centre nusiperkate bandelę su prarūgusia varške, net prakandę ją galite drąsiai kišti parduotuvės vedėjai po nosimi.

Vanduo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vanduo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 11, 2021, 7:00 AM, atnaujinta Sep 10, 2021, 10:26 PM

Paprastai prekybininkai daug nesiginčija, atsiprašinėdami grąžina pinigus, kartais ir dovanėlę kaip kompensaciją pasiūlo.

Kai „Vilniaus vandenys“ nuo liepos pabaigos Naujamiesčio gyventojus vimdė pajuodusiu vandeniu iš čiaupų, tik po mėnesio pasigirdo skysti atsiprašinėjimai.

Vilniečiai mėnesį skundėsi prasta komunikacija ir tiktai rugpjūčio pabaigoje pasirodė pranešimai, paaiškinantys, kas nutiko.

Tik visai neseniai pasirodė klausimų ir atsakymų formos tekstas, ką Naujamiesčio gyventojams reikia žinoti apie nešvarų vandenį, vis dar bėgantį jų namuose iš čiaupų.

Žinokite, tas vanduo ne toks baisus, tiesa, gerti dėl prasto skonio ir kvapo nepatariama. O šiaip nei buitinės technikos, nei unitazų bakelių jis negalėjo sugadinti.

Taip tvirtino anonimas iš „Vilniaus vandenų“, neišdrįsęs po savo šedevru pasirašyti. Naujamiesčio gyventojai jį būtų sutrynę į dulkes – kiek skalbimo mašinų, indaplovių, kitos buitinės technikos sugadinta, kiek tų pačių unitazo bakelių išardyta!

Pagaliau kiek sveikatos teko eikvoti aiškinantis, kodėl toks baisus vanduo.

Nesitikėkite jokių kompensacijų, nebandykite reikalauti, kad kas nors atlygintų nuostolius.

Maždaug tai vilniečiams nori pranešti „Vilniaus vandenys“, kurie praėjusią savaitę paskubėjo informuoti, kad Naujamiesčio gyventojai susidūrė su laikinu vandens kokybės suprastėjimu.

O „Vilniaus vandenys“ ir dieną, ir naktį toliau plauna vamzdynus. Ir vandens kokybė Naujamiestyje akivaizdžiai gerėja, iš gyventojų sulaukiama vis mažiau skundų.

Pasirodo, dabar kelios dešimtys skundų per dieną – tai niekis. Va, prieš savaitę sulaukdavo kelių šimtų vartotojų skundų – tai jau nemažai.

Lyg nieko nebūtų nutikę, šią savaitę „Vilniaus vandenys“ pradėjo muilinti akis. Įmonė ne apie nuostolių atlyginimo tvarką pasakojo, o pragydo, kokį niekingą pažeidėją sučiupo.

Žiūrėkite, bendrovė „August VFL“ Kalvarijų gatvėje į šulinį supylė į apskaitą neįtrauktas nuotekas. Negana to, per šiuos metus įmonės automobilis buvo užfiksuotas net 59 kartus, taip „August VFL“ atsikratė net 88 kubinių metrų nuotekų.

Vandens tiekėjai, o kartu ir nuotekų tvarkytojai palygino, kad tokį tūrį sudaro didelis jūrinis konteineris.

Tokių pažeidėjų, savavališkai į tinklus pilančių nuotekas, „Vilniaus vandenys“ kiekvienais metais fiksuoja dešimtimis. Padeda aktyvios bendruomenės, gelbėja ir nuotekų apskaitos sistemos. Kad apsisaugotų nuo didesnių nuostolių, įmonė ir debitomačius naudoja.

O kaip nuo nuostolių apsisaugoti gyventojams, jeigu ta pati įmonė tiekia nekokybišką vandenį? Turbūt niekaip. Juk namuose vandens kokybės tyrimų laboratorijos neįsirengsi.

Taigi visada teisūs bus tiekėjai. Vartotojai – niekada. Ar dar kur nors rinkos ekonomikos sąlygomis apie tokį kuriozą girdėjote?

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.