Šiuo metu KIT kaip tik iškraunama iš Lenkijos atgabenta sunkioji JAV kariškių ginkluotė, skirta sustiprinti NATO pajėgas Lietuvoje. Iš Kauno ji pasklis po visą šalį.
G.Nausėda vis tik susirūpino, ar sunkiosios technikos vikšrai nepakenks Lietuvos keliams. Lietuvos ir JAV kariškiai paaiškino, kad ant vikšrų dedamos specialios apsaugos, kurios apsaugo kelių dangą.
Keli tankai važinėjo asfaltuota KIT danga ir buvo matyti, kad ji visiškai nenukenčia.
Prezidentas tikino įsitikinęs, kad keliauti traukiniu išties patogu, keleivių esą buvo daugiau negu jis tikėjosi, o maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno tapo labai populiarus.
„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet išgyvena nelengvus laikus, tačiau matau pastangas suvaldyti procesą ir kompensuoti netektis dėl prarastos tranzito dalies“, – kalbėjo G.Nausėda.
Jo nuomone, veiklos efektyvinimas pradėtų išvengti didelio darbo vietų praradimo.
Pasak G.Nausėdos, „Lietuvos geležinkelių“ pajamų struktūra yra apversta aukštyn kojomis palyginti su daugelio užsienio šalių. Ten krovinių gabenimas generuoja gerokai mažesnes pajamas negu keleivių vežimas, Lietuvoje – atvirkščiai.
Prezidentas G.Nausėda tikino esantis patenkintas europinės vėžės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ tiesimo eiga ir išreiškė viltį, kad šis projektas apims ne tik geležinkelio atšaką iš Kauno į Vilnių, bet ir iš Kauno į Klaipėdą. Apie tai anksčiau nebuvo kalbama.
Tokio sumanymo aktualumas išryškėjo dabar, kai intensyviai ieškoma kelių, kaip iš Ukrainos išgabenti grūdus per Baltijos šalių uostus.
„Geležinkelio transportą matau kaip ekologišką, patogų keliavimo būdą, kurį atras vis daugiau žmonių“, – vylėsi G.Nausėda.