Tokių atostogų nepamirš ilgai: grįžę į Lietuvą beveik visi lėktuvo keleiviai sužinojo, kad jų daiktai liko Graikijoje

Iš Zakinto į Vilnių skridusiai lietuvių šeimai atostogų nuotaiką sugadino nemalonus incidentas – su portalu lrytas.lt susisiekusi Jolanta, kaip ir didžioji dalis lėktuve buvusių keleivių, Vilniuje savo daiktų nebeatgavo – paaiškėjo, kad lietuvių lagaminai Graikijoje taip ir pasiliko.

 Į portalą lrytas.lt savaitgalį kreipėsi vilnietė Jolanta, kurios atostogas Graikijoje gerokai apkartino kelionė namo.<br> Lrytas.lt koliažas
 Į portalą lrytas.lt savaitgalį kreipėsi vilnietė Jolanta, kurios atostogas Graikijoje gerokai apkartino kelionė namo.<br> Lrytas.lt koliažas
Turistai<br>123rf nuotr.
Turistai<br>123rf nuotr.
Graikija<br> 123rf nuotr.
Graikija<br> 123rf nuotr.
Lėktuvas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lėktuvas<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilniaus oro uostas<br>V.Skaraičio asociatyvi nuotr.
Vilniaus oro uostas<br>V.Skaraičio asociatyvi nuotr.
Vilniaus oro uostas<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Vilniaus oro uostas<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Turistė<br>M.Patašiaus asociatyvi nuotr.
Turistė<br>M.Patašiaus asociatyvi nuotr.
Graikija <br>Pixabay.com nuotr.
Graikija <br>Pixabay.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Jun 12, 2022, 7:56 PM, atnaujinta Jun 13, 2022, 10:31 AM

Kelionių agentūra „Itaka“, kuri šią kelionę ir organizavo, savo ruožtu teigia, kad atsakomybė krenta ne ant jos pečių – už bagažą atsakingos tik skrydžių kompanijos. 

Nei daiktų, nei atsiprašymo

Į portalą lrytas.lt savaitgalį kreipėsi vilnietė Jolanta (vardas pakeistas, redakcijai žinomas, – aut. past.), kurios atostogas Graikijoje gerokai apkartino kelionė namo. Moteris su šeima iš Graikijoje esančios Zakinto salos skrido atgal į Vilnių, tačiau nusileidusi sostinėje su vyru pasigedo viso savo bagažo.

Kaip vėliau paaiškėjo, Lietuvos nepasiekė ne tik jos, bet ir didžiosios dalies lėktuvo keleivių daiktai.

„Atskridome į Vilniaus oro uostą, laukiame savo bagažo, gal 10–20 procentų bagažo „išvažiavo“, o dėl viso likusio gavome pranešimą, kad jo nėra. Prasidėjo šurmulys, kur gi tas bagažas, gal ne į tą lėktuvą įdėjo, bet kai jau supildėme visas anketas, sužinojome, kad dar mūsų lėktuvui nepakilus buvo gautas pranešimas, kad dėl kažkokių kliūčių bagažas bus neskraidinamas, nes yra per didelis svoris.

Jeigu yra registruotas bagažas, tai kokia tada to lėktuvo techninė būklė, jeigu Graikijos oro uostas jo neišleido skristi su bagažu? Pasirodo, kad jis buvo pakrautas, o vėliau – iškrautas“, – stebėjosi Jolanta.

Pasak lėktuvo keleivės, apie tokią situaciją keleivių neinformavo nei oro uostas, nei pati kelionių agentūra „Itaka“, kuri kelionę šia kryptimi ir organizuoja. Skrydį vykdė Bulgarijos oro linijų bendrovė „Electra Airways“.

„Lėktuve visi pradėjo šnekėti ir matė pro langus, kaip iškraunamas kažkoks bagažas, bet niekas nesuprato, koks tai bagažas. Tiek visur skraidom, tiek daug visur buvę, bet kad parskraidintų 10 procentų bagažo, dar taip nėra buvę“, – apie karčią patirtį portalui lrytas.lt pasakojo moteris.

Jolanta pridūrė, kad dėl tokio incidento iš „Itakos“ kelionių agentūros iki šiol nesulaukė nei atsiprašymo, nei tolimesnių nurodymų, ką daryti toliau.

„Mes suprantame, kad bagažas ir likęs Graikijoje. Kitą savaitę skrendame į Gruziją, ir visi mūsų kelionės daiktai – viskas liko ten. Tai važiuosim į parduotuvę pirkti šortų, batų, nes bus turistinė kelionė. Labiausiai gaila batų, buvo labai geri.

Kai kurie žmonės net verkė – vienas vyras sakė, kad striukė liko lagamine, o striukės kišenėje – mašinos raktai“, – prisiminė keleivė.

„Nei jokio atsiprašymo – visiškai nieko, jokių žinių. Lagaminai tai lagaminai – ką jau padarysi, lauktuvių nebus, bet didžiausia problema, jeigu tam lėktuvui kažkokia avarija atsitiktų“, – pridūrė Jolanta.

Teigia, kad lagaminai jau pakeliui į Vilnių

Šią situaciją portalui lrytas.lt sekmadienį pakomentavo agentūros „Itaka“ pardavimų vadovė Daiva Strumskienė. Jos teigimu, už keliautojų bagažo savalaikį pristatymą ir saugą yra atsakinga skrydį vykdanti skrydžių bendrovė.

„Pagal tarptautinę teisę, keliautojai dėl sutrikusio bagažo ar praradus bagažą, oro uoste kreipiasi į antžeminio aptarnavimo darbuotojus, asmeniškai užpildo reikiamas formas, kuriomis vadovaujantis aviakompanija su kiekvienu keliautoju kontaktuoja atsiradus bagažui bei vykdo grąžinimą.

Kelionių organizatorius šiuo atveju negali daryti įtakos šiam procesui, tačiau, be abejo, iš savo pusės kreipiasi į skrydžio bendrovę, kad pagal galimybes situacija būtų išsprendžiama kuo operatyviau“, – komentavo „Itakos“ atstovė.

Kelionių agentūros žiniomis, bagažas artimiausiu metu turėtų pasiekti Vilnių.

„Su visais keliautojais, užpildžiusiais atitinkamas formas oro uoste, susisieks Vilniaus antžeminio aptarnavimo bendrovės atstovai. Keliautojus, kurie paliko oro uostą neužpildę privalomų formų, ragintume susisiekti su antžeminio aptarnavimo įmone Vilniaus oro uoste ir pateikus išsaugotą bagažo pridavimo kortelę.

Apgailestaujame, kad grįžus iš atostogų mūsų klientams teko susidurti su bagažo atsiėmimo nesklandumais“, – atsiųstame komentare teigė D.Strumskienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.