Prizas įteiktas ketvirtadienio vakarą Vilniuje vykusiame žurnalistų ir komunikacijos specialistų renginyje „Paparazzi 2022“, kurį jau aštuonioliktą kartą organizavo lyderiaujanti Lietuvos komunikacijos agentūra „Publicum“.
Renginio metu „Paparazzi“ nominacijomis įvertinti svarbiausi pastarųjų metų įvykiai, reiškiniai ir žmonės Lietuvos žiniasklaidoje.
Kaip teigia „Publicum“ įkūrėjas ir vadovas Ričardas Jarmalavičius, nominacija „Už Autentiškumą“ skirta portalui lrytas.lt už „išsaugotą ir puoselėjimą savo žurnalistinės veiklos autentiškumą, nepaisant visų pokyčių žiniasklaidos rinkoje“.
Praėjusių metų pabaigoje portalą lrytas.lt iš didžiausio Lietuvoje laikraščio „Lietuvos rytas“ įsigijo pirmaujanti Baltijos šalyse žiniasklaidos grupė „Ekspress Grupp“.
Pasak R. Jarmalavičiaus, tradiciniu tapęs „Paparazzi“ renginys sudaro unikalią galimybę skirtingų kartų ir skirtingų redakcijų žurnalistams bent kartą per metus susitikti neformalioje aplinkoje.
„Buvusių žurnalistų nebūna“, – sako R. Jarmalavičius.
„Publicum“ vadovas prieš tapdamas komunikacijos specialistu pats buvo ilgametis žurnalistas ir redaktorius.
Lyderiaujanti Lietuvos komunikacijos agentūra „Publicum“ priklauso tarptautinei komunikacijos grupei „Havas“, kurią valdo pasaulinė korporacija „Vivendi“.
Korporacijai taip pat priklauso „Universal Music Group“, „Canal+“, „Gameloft“, kitos žinomos turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijos, kuriose dirba per 44 tūkst. darbuotojų.