Danijos bendrovės DFDS kelte „Lisco Gloria” didžiulis gaisras įsiplieskė 2011 metų spalio 9-ąją po vidurnakčio, kai jis plaukė Baltijos jūra ir buvo 26 jūrmylės nuo Kylio (Vokietija) uosto.
Tuomet „Lisco Gloria” į Klaipėdos uostą plukdė 42 lengvuosius automobilius ir 143 kitokias transporto priemones.
Penkiose cisternose buvo pavojingi kroviniai.
Iš didžiulio kelto, kuris galėjo supleškėti ir nugarmėti į dugną, evakuoti 234 keleiviai ir 32 įgulos nariai.
Atskubėję gelbėtojai numalšino gaisro židinius deniuose, bet jūroje paliktas keltas dar kelias dienas smilko.
Vėliau sudegėlis buvo atvilktas į Klaipėdą, supjaustytas ir atiduotas į metalo laužą.
„Ekspertai nenustatė tikslaus gaisro židinio – viskas buvo išdegę.
Todėl neįmanoma nustatyti ir kaltų asmenų, jų veiksmų ir atsakomybės”, – kalbėjo ikiteisminį tyrimą dėl darbo saugos reikalavimų pažeidimo nutraukusi Klaipėdos apygardos prokurorė Kristina Prialgauskienė.
Įvertinus visas nelaimės aplinkybes konstatuota, kad „Lisco Gloria” valdytojai neužtikrino privalomos priešgaisrinės saugos, todėl gaisras greitai išplito ir tapo nevaldomas.
Liepsnų nusiaubtame kelte supleškėjo vilkikai su kroviniais, kitas didelės vertės turtas.
DFDS vadovų pateiktais duomenimis, beveik visiems keleiviams ir daugeliui juridinių asmenų padaryta žala jau atlyginta.