Kelių erelio teismas virto apgailėtinu farsu

Teismo procesas dėl avarijos, kurią Kaune sukėlė neblaivus, 34 metų motociklininkas Audrius Mečislauskas ir troleibuso vairuotoja 54 metų Irena Bunikienė, sukėlė graudų šypsnį – kol buvo atliekama daugybė eksperimentų ir ekspertizių, suėjo senaties terminas.

Skaudžią avariją sukėlęs girtas motocinklinkas sulaukė senaties termino, todėl negalės būti toliau teisiamas.<br>A.Vaitkevičiaus asociatyvi nuotr.
Skaudžią avariją sukėlęs girtas motocinklinkas sulaukė senaties termino, todėl negalės būti toliau teisiamas.<br>A.Vaitkevičiaus asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Vygandas Trainys

Aug 19, 2015, 1:29 PM, atnaujinta Oct 19, 2017, 11:25 PM

Trečiadienį prokuroras Kauno apylinkės teismo paprašė nutraukti baudžiamąją bylą, iškeltą dėl motociklo keleivio sunkaus sveikatos sutrikdymo, nes nuo eismo įvyko praėjo jau daugiau nei 5 metai.

Teisėjas Virginijus Kalkauskas greičiausiai tenkins šį prašymą, nes pagal įstatymus kitaip pasielgti vargu ar būtų įmanoma.

Nors avarija įvyko dar 2009 metų gegužės 16-osios vakarą, teisėsauga per 5 metus nesugebėjo laiku atlikti ikiteisminio tyrimo, bylos svarstymas strigdavo ir teisme – keitėsi teisėjai, neišsamiai surinkta medžiaga buvo gražinama tyrimui papildyti.

„Darbo įdėta daug, o rezultato nematyti“, – neslėpdamas apmaudo, ištarė paskutinis iš kolegų bylą perėmęs V.Kalkauskas.

Sunku suskaičiuoti, kiek mokesčių mokėtojams kainavo burbulu virtęs procesas, tačiau sumos sudaryti kelias dešimtis tūkstančių eurų.

Teisingumas taip ir nebuvo pasiektas – avarijos kaltininkai liks nenubausti už tai, kad auka ilgam buvo nublokšta į ligos patalą. Suėjus senaties terminui eismas toliau net negalės svarsyti avarijos dalyvių kaltės klausimo.

Policijos tyrėjai pripažino abipusę I.Bunikienės ir A.Mečislausko kaltę.

Avarija įvyko Raudondvario plente, troleibuso vairuotojai nepraleidus pagrindiniu keliu važiavusio motociklininko.

A.Mečislauskas vairavo girtas, neturėjo civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimo, privalomosios techninės apžiūros dokumento. Jis nepasirinko važiavimo greičio, neatsižvelgė į eismo instensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki pasitaikiusios kliūties.

Per avariją buvo sunkiai sužeistas kartu su A.Mečislauskas ir kartu su juo važiavęs keleivis.

Siekiant išaiškinti nelaimės aplinkybes, buvo atlikti net tris eksperimentai ir keturios ekspertizės, surengta gausybė teismo posėdžių, surašyti tomai dokumentų.

Byla subliuško dėl pernelyg lėtų teisėsaugos ir ekspertų apsukų. Laiku jos išnagrinėti nespėjo ir teismas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.