Egipte pradingo ligos staiga prispaustas vilnietis

Vilnietė Tatjana sunerimusi dėl 35 metų sūnaus: antradienio naktį jis turėjo po poilsio Egipte grįžti į Vilnių. Bet moteris nei sūnaus sulaukė, nei žino, kur jis yra.

Vilniečio vizitas Egipte pasisuko netikėta vaga. Jo likimas lieka mįslė.<br>Lrytas.lt nuotr.
Vilniečio vizitas Egipte pasisuko netikėta vaga. Jo likimas lieka mįslė.<br>Lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

2014-09-04 06:50, atnaujinta 2018-02-09 16:03

„Man labai neramu. Sūnaus telefonas išjungtas, kiti irgi nieko aiškaus nepasako“, – dienraščiui „Lietuvos rytas“ guodėsi Tatjana.

Vilnietė jau parašė pareiškimą policijai, perdavė sūnaus nuotraukų, bet nieko paguodžiančio vakar dar nebuvo išgirdusi.

Ištiko priepuolis

Internetu įsigijęs „Tez Tour“ kelionę į Hurgadą vilnietis Petras (vardas pakeistas. – Red.) į Egiptą išvyko praėjusios savaitės pirmadienį.

Jau kitą dieną jis turistiniu autobusu leidosi į Kairą žiūrėti piramidžių. Galbūt dėl didelio karščio vyrą ištiko priepuolis.

„Tez Tour“ atstovai pasirūpino, kad vilniečiui būtų suteikta skubi medicinos pagalba. Kai Petras atgavo sąmonę ir pasijuto geriau, jis buvo parvežtas į viešbutį.

Tačiau vėliau poilsiautojo sveikata vėl pašlijo, jam dar sykį buvo iškviesta greitoji pagalba.

Vilniečio motiną Lietuvoje telefonu susirado „Tez Tour“ darbuotojai ir pranešė apie jos sūnų lydinčias nelaimes.

Sunerimusi moteris išsyk paskambino turizmo bendrovės darbuotojui Egipte. Šis darkyta rusų kalba papasakojo, kad sūnus sunkiai susivokia, kur esantis, visiškai nesiorientuoja aplinkoje.

Bendravo internetu

Prabėgus kelioms dienoms motina su Petru jau bendravo ir be tarpininkų – susirašinėjo socialiniame tinkle „Facebook“. Tuomet, anot Tatjanos, jis jau suprato esantis Hurgadoje.

Sūnus motinai parašė, kad už antrąjį vizitą pas gydytojus teks mokėti 800 dolerių, o jis tokios sumos neturintis.

„Jis jau viską suprato, pasakojo, kad juo rūpinasi gydytojai.

Aš paklausiau, kam reikia pinigų, jei jis buvo įsigijęs draudimą. Sūnus sakė, kad tokios paslaugos neįskaičiuotos į draudimą. Vėliau ryšys nutrūko“, – sakė moteris.

Kitą dieną vilnietei su sūnumi vėl pavyko pasikalbėti, jis teiravosi, ar motina pervedė pinigų.

Tatjana iš pradžių svarstė, kad pinigus derėtų pervesti „Tez Tour“, kurio atstovai ir atsiskaitytų su ligonine. Tačiau nusprendė kliautis savo sūnumi ir pinigus pervedė jam į sąskaitą.

Paspruko su pinigais

Ligoninės darbuotojai palydėjo sustiprėjusį vilnietį iki bankomato. Tačiau, užuot atidavęs paimtus pinigus ligoninės atstovams, Petras paspruko.

Kur jis, vakar nežinojo nei motina, nei „Tez Tour“ atstovai, nei Lietuvos ambasados Kaire darbuotojai.

„Egipte 800 dolerių – didelė suma. Maža kas nutiko“, – kalbėdama su „Lietuvos rytu“ nuogąstavo Tatjana.

Pasak vilnietės, sūnui kelionės nebuvo naujiena. Neseniai jis grįžo iš Norvegijos – ten daugiau nei dešimtmetį dirbo vairuotoju.

Moteris tvirtino, kad ligos – nei fizinės, nei dvasinės – sūnaus nekamavo.

Susirūpinę ir lietuviai, ir egiptiečiai

* Užsienio reikalų ministerijos teigimu, Vilniuje situacija dėl Lietuvos piliečio žinoma.

* Ministerijos ir ambasados Kaire darbuotojai bendrauja su kelionių bendrove „Tez Tour“, pradingusio lietuvio artimaisiais ir institucijomis Egipte.

* „Tez Tour“ atstovų tvirtinimu, panašių atvejų anksčiau nėra pasitaikę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.