Vilniaus oro uosto atstovai pripažįsta, kad taupymo sumetimais medicinos punktas buvo panaikintas, pirmąją pagalbą teikti apmokyti oro uosto darbuotojai. Pagalbą suteikti moka, bet medicininių paslaugų teikti neprivalo ir už jų kokybę neatsako.
Lietuvos oro uostų atstovė Inga Baltrušaitienė teigė, kad dėl incidento su LOT keleiviu galimai kaltas nesusipratimas.
„Galėjo taip būti, jog lėktuvo pilotas kreipėsi ne tiesiai į oro uoste dirbančius ir pirmąją pagalbą teikti apmokytus darbuotojus, o į antžeminio aptarnavimo įmonę, neturinčią apmokytų darbuotojų, ir šie iškvietė medicinos pagalbą“, – aiškino I.Baltrušaitienė.
Vilniaus oro uosto vadovai pripažįsta, kad panaikinus medicinos punktą iškilo problemų ir dabar vyksta derybos su Sveikatos apsaugos ministerija šias paslaugas vėl grąžinti. Dabar oro uoste yra tik patalpa, skirta greitosios pagalbos medikams teikti paslaugas.
„Iškilus poreikiui, stengiamasi reaguoti kaip galima greičiau, t. y. pirmosios pagalbos apmokyti darbuotojai teikia pirmąją pagalbą ir kviečia greitąją medicinos pagalbą (GMP). Su GMP yra susitarta, kad ji būtų pasirengusi greitai atvykti pagal mūsų iškvietimus“, – tikino I.Baltrušaitienė.
Ji paaiškino, jog oro uoste yra net trys automatiniai širdies defibriliatoriai. Du iš jų – atviroje erdvėje, vienas – apsaugos darbuotojų žinioje.
Oro uosto aviacijos saugumo darbuotojai yra apmokyti naudoti šiuos pirmosios pagalbos teikimo aparatus. Kada medicininės pagalbos punktas bus vėl įsteigtas Vilniaus oro uosto patalpose, vadovai dar negali pasakyti.