Kol kas dėl nežinomų priežasčių motociklininkas su „Harley-Davidson“ posūkyje išvažiavo į priešingos eismo juostos šalikelę ir apie 70 metrų važiavo grioviu.
Po to galingas motociklas atsitrenkė į šalutinio keliuko sankasą, kuri tapo pražūtingu tramplinu.
Motociklas keliolika metrų skriejo ore, maždaug trijų metrų aukštyje rėžėsi į aukštosios įtampos elektros stulpą ir nukrito į žoles.
Manoma, kad po smūgio į stulpą motociklininkas buvo pamėtėtas aukštyn, jis galėjo kliudyti aukštosios įtampos laidus, nes ant kūno buvo matyti elektros traumai būdingų žymių.
Iš karto žuvęs Vladimiras B. buvo rastas nukritęs prie stulpo, kuriame liko motociklo smūgio žymės, o „Harley-Davidson“ – tolėliau.
„Girdėjau baisų variklio riaumojimą. Maniau, kad tankas važiuoja. Paskui staiga viskas nutilo“, – pasakojo per puskilometrį nuo avarijos vietos gyvenanti moteris.
Į nelaimės vietą susirinkę žuvusiojo bičiuliai neslėpė ašarų ir sakė nesuvokiantys, kaip tokį patyrusį motociklininką galėjo ištikti tragedija.
„Vladimiras per sezoną iš mūsų visų nuvažiuodavo daugiausia – apie 15–17 tūkstančių kilometrų. Jis niekada nelakstydavo, buvo rimtas ir atsakingas vyras.
Visi baikeriai žino, kad susidarius netikėtai avarinei situacijai motociklą reikia guldyti ant šono ir paleisti jį.
Nežinia, kodėl taip nepadarė Vladimiras. Gal koks nors žvėris, katė ar šuo iš miško išbėgo?“ – svarstė netekties priblokšti baikeriai.
Jie pirmieji Vladimiro žmonai pranešė apie vyro žūtį.
Netoli Marijampolės su šeima gyvenantis Vladimiras užaugino du vaikus. Po dviejų savaičių turėjo vykti jo dukros vestuvės.