Geležinkelių transporto eismo įvykio liudytojai teigia, jog vaikinas ėjo nuleidęs galvą su ausinuku.
Traukinio mašinistas, pastebėjęs link geležinkelio pėsčiųjų perėjos artėjantį jaunuolį, net keletą kartų panaudojo garsinį signalą, tačiau vaikinas jo negirdėjo.
Tik įžengęs į perėją jaunuolis pastebėjo artėjantį traukinį, tačiau pasitraukti nebespėjo. Dėl stipraus susidūrimo su traukiniu jaunuolis žuvo.
Valstybinė geležinkelio inspekcija (VGI) perspėja, jog 80 km/val. važiuojančio traukinio stabdymo kelias, siekia ~1,25 km., todėl net ir pastebėjus asmenį ant geležinkelio bėgių susidūrimas neišvengiamas.
VGI primena, jog ketinant kirsti geležinkelio pervažą būtina sustoti, apsidairyti, įsiklausyti ir tik įsitikinus, jog neartėja jokia bėginė transporto priemonė, kirsti geležinkelio pervažą.