Trumpindamas kelią po traukiniu Klaipėdoje palindęs vyras liko be kojų

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos praneša, kad pirmadienį apie 6 val 30 min., Klaipėdos geležinkelio stotyje, buvo sunkiai traumuotas jaunas vyras. Pirminiais duomenimis vyras, siekdamas kirsti geležinkelį ir bandydamas sutrumpinti kelią, lindo po traukinio sąstatu.

 Trumpindamas kelią po traukiniu Klaipėdoje palindęs vyras liko be kojų.<br> V.Balkūno asociatyvi nuotr.
 Trumpindamas kelią po traukiniu Klaipėdoje palindęs vyras liko be kojų.<br> V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 8, 2017, 5:04 PM, atnaujinta May 8, 2017, 5:13 PM

Kaip rašoma Valstybinės geležinkelio inspekcijos pranešime, traukinio mašinistas, nepastebėjęs jauno vyro, pradėjo manevravimo darbus bei pervažiavo ir sunkiai sužalojo abi vyro kojas. Vyksta šio geležinkelių transporto eismo įvykio tyrimas. 

VGI perspėja, jog asmenys, pažeisdami geležinkelių transporto eismo saugą reglamentuojančius teisės aktus ir kirsdami geležinkelį tam nenustatytose vietose, rizikuoja ne tik savo sveikata, bet ir gyvybe. Pažymėtina, kad sustojęs traukinys gali pradėti judėti bet kurią akimirką, kas, tuo metu po juo esančiam asmeniui, gali būti pražūtinga. Toks, draudžiamas ir itin pavojingas geležinkelio kirtimo būdas yra nusinešęs jau ne vieną gyvybę.

Papildomai pažymima, kad Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekse numatyta administracinė atsakomybė asmenims, už buvimą pavojingoje geležinkelio zonoje (2,5 m nuo kraštutinių bėgių galvučių), tam nenustatytose vietose. Tokie veiksmai gali užtraukti baudą iki 140 eurų. 

VGI primena, jog kirsdami geležinkelį pėstieji privalo laikyti šių nurodymų: kirsti geležinkelį tik per tam nustatytas vietas – pėsčiųjų perėjas (pėstiesiems skirtus tiltus, viadukus); eiti per perėjas tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir kad kertamais geležinkelio keliais neartėja bėginė transporto priemonė; įeinant į perėją privaloma vadovautis ženklinimu, šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, garso signalais, užtvaro padėtimi ar eismą reguliuojančio asmens nurodymais.

Jeigu pervažose įrengtose perėjose nėra pėstiesiems skirtų šviesoforų ir garso signalų, pėstieji privalo vadovautis kelio ženklais, ženklinimu, užtvaro padėtimi, šviesoforų, garso ir geležinkelių pervažos budėtojų (reguliuotojų) signalais.

Užsidegus draudžiamajam šviesoforo signalui ar artėjant bėginei transporto priemonei ar kitais atvejais, kai eiti per perėją yra draudžiama, pėsčiasis, atsižvelgdamas į tai, kurioje perėjos dalyje jis yra, privalo nedelsdamas iš jos pasitraukti, baigti eiti per ją, jeigu tai neįmanoma, – sustoti.

Pėsčiasis privalo sustoti prieš perėjos šviesoforą su pėsčiųjų simboliu, pervažos šviesoforą, pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra, – ne arčiau kaip 2,5 m atstumu nuo kraštinio bėgio (t. y., prieš informacinį stendą „Geležinkelio perėja“) ir praleisti bėginę transporto priemonę.

Jeigu perėjoje yra numatyta geltona spalva pažymėta vieta, skirta pėstiesiems sustoti ir praleisti bėginę transporto priemonę, – rekomenduojama sustoti joje.

Perėjoje pėsčiasis visais atvejais privalo duoti kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.