Dvaro ūkis atnaujino asortimentą, prekiaus ir pajūryje

Natūralių maisto produktų Europoje kasmet auga dešimtadaliu, o kartais ir daugiau. Susidomėjimas sveikesne mityba neaplenkia ir Lietuvos – didėjanti natūralių gaminių paklausa Ilzenbergo dvaro ūkį privertė investuoti į modernesnę gamybos techniką bei naujas gaminių pakuotes, koreguoti prekių asortimentą, o vasarą bendrovė ketina maisto produktais prekiauti ir pajūryje.

Dvaro ūkis didina pieno produktų gamybą, daugėja ir prekybos vietų.<br> Organizatorių nuotr. 
Dvaro ūkis didina pieno produktų gamybą, daugėja ir prekybos vietų.<br> Organizatorių nuotr. 
Dvaro ūkis didina pieno produktų gamybą, daugėja ir prekybos vietų.<br> Organizatorių nuotr. 
Dvaro ūkis didina pieno produktų gamybą, daugėja ir prekybos vietų.<br> Organizatorių nuotr. 
Dvaro ūkis didina pieno produktų gamybą, daugėja ir prekybos vietų.<br> Organizatorių nuotr. 
Dvaro ūkis didina pieno produktų gamybą, daugėja ir prekybos vietų.<br> Organizatorių nuotr. 
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2019-04-30 14:43

Ilzenbergo ūkis“ pavasarį pasitiko naujovėmis. Kaip teigia įmonės vadovė Diana Jokimčienė, nuolat didėjantis susidomėjimais dvaro ūkyje gaminamais natūraliais maisto produktais skatino ieškoti būdų, kaip patenkinti kylančią paklausą.

Pasak direktorės, per pirmąjį šių metų ketvirtį „Ilzenbergo ūkis“ pardavė 10 proc. maisto produktų daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jos vertinimu, vienas iš faktorių, skatinančių augimą – per maisto degustacijas atvykę svečiai susipažįsta su dvaro produktais ir tampa nuolatiniais jų vartotojais.

„Todėl buvo investuojama į dvaro pieninę, įsigyta nauja įranga paukštienos atvėsinimui, fasavimui, pastatyta nauja rūkykla mėsos gaminiams – tai mums leis didesnį produktų kiekį pagaminti greičiau. Be to, investuota ir į logistiką: įsigyta nauja transporto priemonė prekėms vežti, ji pasipuošė atnaujintu reklamos apipavidalinimu“, – apie pasiruošimą darbymečiui ūkyje kalbėjo D. Jokimčienė.

Pardavinės rytietišką gėrimą

Anot įmonės vadovės, Ilzenbergo dvaro ūkyje nuolat kuriami nauji produktų receptai ir ieškoma kelių sudominti pirkėjus naujais skoniais. Viena iš „Ilzenbergo ūkio“ asortimento naujienų – iš Artimųjų Rytų šalių kilęs airano gėrimas, taip pat labai populiarus ir Balkanų šalyse.

„Tai fermentuotas pieno gėrimas, skoniu kiek primenantis kefyrą. Jis turi gilią, iš Centrinės Azijos kylančią istoriją ir jau pusantro tūkstančio metų malšina troškulį ir suteikia žmonėms ilgaamžiškumą“, – apie naująjį savo produktą sakė D. Jokimčienė.

Ji teigia, kad pastaruoju metu šis gėrimas vis dažniau matomas ir Lietuvoje, o idėja jį gaminti ir Ilzenbergo dvaro ūkyje kilo dėl to, kad airanas puikiai tinka įmonės sveiko ir natūralaus maisto filosofijai.

„Nepaisant mažo kaloringumo, airanas gali suteikti organizmui suteikti jėgų, be to, jis normalizuoja svorį ir mažina kraujyje cholesterolio kiekį. Mitybos specialistai netgi pataria viršsvorio turintiems pacientams įtraukti jį į savo dietą“, – kalbėjo dvaro ūkio vadovė.

Prekiaus ir pajūryje

„Ilzenbergo ūkio“ natūralaus maisto asortimentas yra labai platus, todėl šiuo metu siekiama jį išgryninti, sutelkti dėmesį tiems gaminiams, kurie jau rado savo vietą ant pirkėjų pusryčių ar pietų stalo.

„Iš mūsų parduodamų produktų žmonės labai mėgsta Ilzenbergo dvariškus kiaušinius, visus pieno produktus, ypač sūrius. Iš mėsos gaminių populiariausia šviežia dvariška vištiena. Pas mus vištos auga laisvai, natūraliu gamtos tempu, vištiena išpjaustoma senoviškai, neinjektuojant – tokią vištieną kitur rasti jau sunku. Ji ypač tinka sportininkams, norintiems auginti raumenis“, – sakė D. Jokimčienė.

Jos teigimu, daugiausiai susidomėjimo natūralūs maisto produktai sulaukia didmiesčiuose – Vilniuje bei Kaune. Tačiau D. Jokimčienė pastebi, kad pastaruoju metu dvaro ūkio gaminius vis aktyviau perka Panevėžyje bei Mažeikiuose, o vasarą įmonė maistu ketina prekiauti ir pajūryje. Be to, balandžio mėnesį sostinėje firminė Ilzenbergo parduotuvė iš „Ogmios miesto“ išsikraustė į Halės turgų.

„Norime, kad žmonės, vertinantys natūraliai pagamintus maisto produktus, galėtų lengviau ir patogiau mus rasti tiek Vilniuje, tiek ir visoje Lietuvoje“, – patikino „Ilzenbergo ūkio“ vadovė.

Pakuotės bus aiškesnės

Ilzenbergo dvaro ūkyje gaminami maisto produktai šį pavasarį pakeitė išvaizdą – jie pardavinėjami naujose pakuotėse, papuoštose modernesniu, išvaizdesniu etikečių dizainu.

„Siekėme, kad pakuotės butų ne tik gražios, bet ir aiškios. Kad tiek produktas, tiek jo išvaizda pateisintų mūsų valgytojų lūkesčius. Ant naujų pakuočių informuojame, kuo išskirtiniai mūsų produktai, aiškiai komunikuotos dvaro ūkio vertybės – natūralūs produktai, dvariški receptai, gamtos tempu laisvėje augantys paukščiai bei galvijai, aukštus ES reikalavimus atitinkančios technologijos“, – tikino D. Jokimčienė.

Ji taip pat teigė, kad mažais žingsneliais bus mėginama pereiti prie pakartotinai panaudojamų pakuočių, tačiau tame įžvelgia ir pavojų – neaišku, kaip tai priims pirkėjai.

„Visada yra noras kuo labiau tausoti gamtą visose gamybos bei prekybos stadijose. Netrukus grietinę ir jogurtą planuojame pilstyti į stiklinius indelius, kuriuos būtų galima grąžinti mūsų krautuvėlėse. Tačiau kol kas nežinome, kaip šią naujieną priims mūsų valgytojai, ar jiems bus patogu. Žinoma, stiklas ekologiškesnis, jame laikomi produktai sveikesni, bet kartu jis ir sunkesnis, dūžta“, – svarstė D. Jokimčienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.