Nacionalinė žemės tarnyba plečia elektroninių paslaugų galimybes

Nuo šiol asmenims, norintiems pateikti prašymus ar skundus, nebūtina vykti į tarnybą – tai jie gali padaryti naudodamiesi elektroninių paslaugų teikiamomis galimybėmis, informuoja Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT).

Nuo praėjusių metų gruodžio NŽT prisijungė prie Vyriausybės iniciatyvos „E. pilietis“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nuo praėjusių metų gruodžio NŽT prisijungė prie Vyriausybės iniciatyvos „E. pilietis“.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 3, 2019, 12:00 PM, atnaujinta Jan 3, 2019, 12:03 PM

Nuo praėjusių metų gruodžio NŽT prisijungė prie Vyriausybės iniciatyvos „E. pilietis“.

Asmenys, prisijungę prie portalo „Mano Vyriausybė“, svetainėje „E. pilietis“ galės ne tik pateikti prašymus NŽT, bet taip pat stebėti prašymų nagrinėjimo eigą ir gauti oficialų institucijos atsakymą.

Juridiniai ir fiziniai asmenys, naudodamiesi elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) galimybėmis, saugiai, greitai ir nesudėtingai gali pateikti prašymus ar skundus NŽT ir gauti atsakymus į pateiktus prašymus įvairiais klausimais.

Šiais būdais pateikiamiems prašymams netaikomas privalomas reikalavimas – pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu, nes asmens tapatybė patvirtinama elektroninės bankininkystės arba elektroninės atpažinties priemonėmis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.