Iššūkis A.Merkel - televizijos debatai

Pirmieji ir vieninteliai

Milijonai vokiečių seks kandidatų į Vokietijos kanclerio postą dvikovą per televiziją<br>"Reuters" nuotr.
Milijonai vokiečių seks kandidatų į Vokietijos kanclerio postą dvikovą per televiziją<br>"Reuters" nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Sep 1, 2013, 3:52 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 3:15 PM

Per pusantros valandos truksiančią „TV dvikovą“, kurią stebės iki 20 mln. Vokietijos gyventojų, politikai mėgins pagerinti savo įvaizdį rinkėjų akyse, nors iš esmės pakeisti rinkėjų nuomonę jiems vargu ar pavyks.

Vokietijos parlamento rinkimai vyks rugsėjo 22 dieną. Per juos bus suformuota vyriausybė ir išrinktas naujasis kancleris. Apklausos rodo, kad rinkimuose A.Merkel, vadovaujanti krikščionių demokratų blokui, iškovos trečią kadenciją kanclerio poste, bet tarptautinės krizės gali padaryti didelę įtaką rinkimų rezultatams.

Pagrindinis A.Merkel varžovas yra P.Steinbrueckas, atstovaujantis Vokietijos socialdemokratų partijai.

Debatai prasidės 20.30 val. vietos laiku ir truks lygiai 90 minučių. Tiesioginę transliaciją rodys keturi televizijos kanalai (Pirmasis televizijos kanalas, „ProSieben“, RTL ir ZDF), debatus transliuos ir nemažai radijo stočių bei internetinė žiniasklaida. Manoma, kad debatus stebės 15-20 mln. vokiečių. Debatams vadovaus keturi televizijos ir radijo laidų vedėjai.

Pirmasis klausimą oponentui užduos P.Steinbrueckas. O debatus užbaigs A.Merkel: būtent ji kreipsis į savo rinkėjus trumpa kalba. Kandidatas turės iki 90 sekundžių atsakyti į klausimą.

Žymiai padidinti savo populiarumą per debatus pretendentui į kanclerio postą vargu ar pavyks. Ekspertų nuomone, televizijos debatai gali turėti įtakos neapsisprendusiems rinkėjams.

„TV dvikovos gali kiek pakoreguoti kandidato įvaizdį, bendrą paveikslą, bet apskritai debatai - tai tik dar vienas akmenėlis veiksnių, lemiančių sprendimą, už ką balsuoti, mozaikoje, - pažymi viena ekspertė. -Tam, kad vienas kandidatų per debatus galėtų patraukti į savo pusę iš tiesų labai daug rinkėjų, turi įvykti kažkas neįprasta. Pavyzdžiui, jeigu kandidatas padarytų labai šiurkščią klaidą, labai banaliai suformuluotų savo mintis, bet taip nutinka tik išimtinais atvejais“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.