Avarijos aplinkybės tiriamos – šioje vietoje kelio danga nelygi, gilios provėžos. Ar žurnalistas buvo blaivus, kol kas nežinoma.
Anot kolegų Estijoje, neatmetama ir savižudybės versija.
Nepataisomai sumaitotas vienatūris „Opel Zafira“ buvo su vengriškais registracijos numeriais – šioje šalyje įsikūrusi centrinė „General Motors“ būstinė Rytų ir Centrinės Europos šalims, tad būtent iš čia gaunami visi žurnalistų bandymams skirti „Opel“ ir „Chevrolet“ markių automobiliai.
Jautraus būdo, gana uždaras architekto išsilavinimą turintis U. Oja iki tapdamas „Top Gear“ redaktoriumi darbavosi estiško „Delfi“ portalo automobilių naujienų žurnalistu.
Man asmeniškai ne kartą teko bendrauti su U. Oja įvairiose šalyse vykstančiuose naujų automobilių bandymuose.
Maždaug dešimčia metų jaunesnis už žinomiausius Baltijos šalių automobilių žurnalistus U. Oja pasirodė esąs gana uždaro būdo.
Labai kūrybingas, nestokojantis įvairiausių idėjų jis ne itin noriai jungėsi prie bendros Lietuvos, Latvijos ir Estijos žurnalistų kompanijos, tačiau tyliai ir tvirtai siekė užsibrėžto tikslo – būti vienam geriausių tarp jų.